Skip to main content
  • Wij hebben sinds woensdagnacht weer geen glasvezel, net als een paar maanden geleden, waarschijnlijk weer een kabelbreuk in de drukriolering. (wij wonen buiten de bebouwde kom) Vanmiddag komt de 1e monteur, voor diagnose, daarna nieuwe afspraak voor reparatie, dit duurt nog wel even dus.
    Ik ben voor mijn werk vanuit huis, afhankelijk van internet en ben een Formule 1 fan. Daarnaast ben ik voor mijn inkomen volledig afhankelijk van mijn mobiele telefoon.
    Mijn telefoon is hotspot voor de laptops en TV, casten van mijn telefoon of laptop naar de TV gaat niet via de hotspot.
    Als de KPN Interactieve TV app op de TV zou draaien zou ik in ieder geval gewoon TV kunnen kijken. Ik heb de app geinstalleerd buiten de playstore om, zodra ik de logingegevens ingevuld heb en op OK klik … weg app. 
    De app is dus wel geschikt voor mijn Philips TV maar KPN blokkeert gebruik van de app op mijn TV om redenen die in ieder geval niet in mijn voordeel zijn, een klant sinds jaar en dag en groot ambassadeur van KPN.
    KPN, stop met de flauwekul en kom met of:
     - een werkende KPN ITV app voor elke Android TV
     - een voor klanten begrijpelijke, en liefst dan ook acceptabele, reden
    KPN realiseren jullie je aub dat jullie (en concurrenten) rol nog essentieler geworden is sinds Covid / Corona !!!

    Bellen of gebeld worden op mijn hotspottende mobiele telefoon betekent onderbreking van mijn mobiele internetverbinding, geen internetverbinding meer dus voor laptops en TV's. Dit is al lastig en irritant genoeg voor mij en mijn huisgenoten!

Welkom hier @coceesos! Fijn dat je ons gevonden hebt. Als ik het goed begrijp zit er schot in de zaak en hebben jullie al een monteur over de vloer gehad vandaag, klopt dit? Kunnen jullie inmiddels weer gebruik maken van alle diensten of kan ik nog iets voor je betekenen in deze?  
Wat betreft de KPN Smart TV app. De app is op dit moment alleen beschikbaar op de smart tv's van Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer).


Je hebt niet meer gereageerd, @coceesos. Dan ga ik ervan uit dat je inmiddels weer diensten hebt, of op de hoogte bent van de verdere afhandeling daarvan. 

Wat betreft de smart tv app, het is niet zo simpel als het lijkt. Er gaat meer werk in zitten dan je denkt om hem op een bepaald tv merk te kunnen uitbrengen. We zijn natuurlijk van plan om hem op meer toestellen beschikbaar te maken. Maar wanneer dit zal gaan zijn is nog niet bekend.