Skip to main content
Beantwoord

Geen (dolby) geluid via de soundbar. Ik vertrek weer bij KPN vanwege service

• January 21, 2025
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Ik had bij KPN een abonnement besteld voor internet en TV. dat zou volgens de berichtgeving van KPN ingaan op vrijdag 17 januari. Getracht zelf aan te sluiten, lukte niet. Helpdesk gebeld, video gebeld. alles was goed aan gesloten, maar geen verbinding. Monteur ingepland. Niet eerder dan maandag… 

Monteur gekomen, draden in de diverse kastjes (ISRA) bleken niet aangesloten. aangesloten, getest. slecht beperkte signaal. monteur naar buitenkast, daar wat gedaan en aangesloten. getest en ja hoor. Internet en de TV werkte ook. Althans dat dacht hij. Bij het beginscherm is hij weggegaan.

na allerlei stappen te hebben doorlopen bleek ik geen geluid te hebben, ook niet via mijn soundbar. weer gebeld, volgende ochtend vroeg een monteur. Na veel heel en weer geschakel en proberen uiteindelijk de soundbar aan e praat gekregen, maar zonder dolby, want daar zat vertraging in.  Later die dag videoland gekeken en even later weer naar live. Helaas zonder geluid vanaf de TV, wel via de optische aansluiting nar mijn versterker.

Weer gebeld. Antwoord medewerker zonder ingewikkelde vragen: dan zal het wel aan uw soundbar liggen en dan kunnen wij u niet helpen. (bij mijn vorige provider 0,0 % last hiervan) dus ik zei, nou dan ga ik wel weer op zoek naar een ander provider. antwoord: dan moet u dat doen meneer, goedemiddag.

Morgen ga ik dus weer op zoek naar een andere provider. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Rene2025 . Welkom bij de KPN Community.

Wat jammer dat er zo kortaf gereageerd werd bij de helpdesk. Dat is natuurlijk niet hoe we het graag zien.

Hier bij de Community helpen klanten elkaar. We hebben ook een hele overzichtelijke kennisbank met allerlei artikelen .

Ik hoop dat ik nog niet te laat ben en misschien heb je hier iets aan:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2025

Hoi ​@Rene2025 . Welkom bij de KPN Community.

Wat jammer dat er zo kortaf gereageerd werd bij de helpdesk. Dat is natuurlijk niet hoe we het graag zien.

Hier bij de Community helpen klanten elkaar. We hebben ook een hele overzichtelijke kennisbank met allerlei artikelen .

Ik hoop dat ik nog niet te laat ben en misschien heb je hier iets aan: