Skip to main content

Ik denk dat ik precies het zelfde probleem heb, in de woonkamer en slaapkamer een Yahama receiver met alle apparaten aangesloten via hdmi op de receiver en dan 1 hdmi naar de TV. De DIW7022 staat ingesteld op geluid met passthrough doorgeven.

Maar kies je een zender met DD geluid wordt dan niet goed afgespeeld en begint te dit te stotteren. Ook als ik de box rechtstreeks met een HDMI kabel aansluit op de TV en dan het geluid weer via ARC terug stuur naar de receiver begint het geluid te stotteren.

Maandag maar weer opnieuw bellen met KPN… misschien is het tijd om TV maar op te gaan zeggen.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

DIW7022 (2x) aangelsoten op een receiver en zender met DD5.1 geluid geeft haperend geluid. Zowel in de woonkamer met een Yahama receiver als in de slaapkamer met een Yahama receiver. Geluid in de DIW7022 staat ingesteld op passthroug en de receiver speelt ook wel even het geluid in surround af maar of hij hapert waarbij het geluid even een seconde weg valt en dan weer terug komt en dat elke 10 sec of zo of het geluid begint te stotteren.
Ook geprobeerd de DIW7022 rechtstreeks met HDMI op de TV aan te sluiten en dan via ARC het geluid naar de receiver te sturen maar dat had het zelfde effect.

Ik ga maandag maar weer even opnieuw bellen met KPN wat hier nu mee moet! ben bang dat ik weer terug moet gaan vallen op de oude tv decoders en de nieuwe dus terug moet gaan sturen.


@Skay Welkom op het forum! Ik vrees dat er op dit moment issues zijn inderdaad in bepaalde opstellingen met het geluid. Dat is bekend en en onze ontwikkelaars werken aan een oplossing. Ik zou je willen adviseren om even onze Product Updates rond KPN TV+ in de gaten te houden.