Skip to main content
Vraag

Geen email ontvangen voor afspraak met monteur

  • August 18, 2020
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik heb 29 juli een email email ontvangen naar aanleiding van het overstappen naar internet en tv van KPN. In deze email staat dat ik een email zou krijgen binnen enkele dagen om een afspraak te maken met een monteur. Deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Hoe lang duurt dit normaal gesproken.


 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 18, 2020

Welkom op het forum.

 

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij KPN, ik ging destijds over van Ziggo na KPN.

 

Als je overstapt, ligt het aan het moment dat je contract bij je huidige provider afloopt.

Het is nu vakantietijd, daardoor kan het ook iets langer duren, denk ik. 

 

P.S.

Ik werk niet bij KPN.

Sterke nog, ik ben met Pensioen.