Skip to main content
Beantwoord

Geen Film1 gratis van KPN door corona

  • March 18, 2020
  • 21 reacties
  • 451 keer bekeken

Beste KPN,

ik begrijp dat Film1 beschikbaar is. Deze zouden op kanalen 245 tot 248 te vinden zouden zijn. 
Ik heb helaas geen beeld op deze kanalen. Moet ik nog iets apart aanzetten? 
 

Mvgr, PvdW71

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @PvdW71, welkom! Wil je eens kijken of je de zenders verborgen hebt? Dat doe je in het menu van de ontvanger.

Als dat niet zo is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

21 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 18, 2020

Hallo @PvdW71 ,

 

Je hoeft niets apart aan te zetten. 

Probeer eens jouw ontvanger te resetten. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2020

@Noordzee Alles gereset, maar helaas geen resultaat. Toch bedankt voor je reactie. Ben wel benieuwd wat het zou kunnen zijn. 


Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 18, 2020

@PvdW71 misschien een domme vraag van mij. Heb je het over Digitenne of over interactieve tv? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2020

InteractieveTV en KPN Compleet


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 18, 2020

Dan een ander idee: Heb jij soms deze zenders verborgen in je zenderlijst? 


Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 18, 2020

Vreemd, bij mij werkt alles wel.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2020

Ha @PvdW71, welkom! Wil je eens kijken of je de zenders verborgen hebt? Dat doe je in het menu van de ontvanger.

Als dat niet zo is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2020

@Noordzee @Marcia_ 

Gevonden. Ik had de zenders niet in mijn profiel staan. Deze had ik een jaar of 10 geleden aangemaakt. Dit gelijk geannuleerd. Top!!! Bedankt 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 18, 2020

Mooi, fijn dat je de oplossing nu gevonden hebt. Veel plezier met de films. 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 19, 2020

YAY, bedankt voor de terugkoppeling, @PvdW71 Heel veel kijkplezier :popcorn:


  • March 19, 2020

Ik mis al die extra zenders ook. Ik heb de ontvanger al gereset en heb geen verborgen zenders. Wat zou nog meer de oorzaak kunnen zijn?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @KnarF55, hele goede vraag.. Ik heb niet meteen een idee waar het aan kan liggen. Je weet zeker dat je ze niet verborgen hebt? Heb je de ontvanger echt gereset of alleen uit en weer aan gezet? Krijg je geen enkele Film1 zender of bepaalde zenders wel?


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 19, 2020

Gebruikt @KnarF55 soms een eigen zenderlijst en moeten ze daar nog aan toegevoegd worden?


  • March 19, 2020

Beste @KnarF55, hele goede vraag.. Ik heb niet meteen een idee waar het aan kan liggen. Je weet zeker dat je ze niet verborgen hebt? Heb je de ontvanger echt gereset of alleen uit en weer aan gezet? Krijg je geen enkele Film1 zender of bepaalde zenders wel?


Zeker, echt, geen enkele.


  • March 19, 2020

Gebruikt @KnarF55 soms een eigen zenderlijst en moeten ze daar nog aan toegevoegd worden?


Nee, geen eigen zenderlijsten gemaakt, Ruud.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dan ga ik je gegevens intern doorsturen, zodat er naar gekeken kan worden. Ik hou je op de hoogte. 


  • March 21, 2020

Inmiddels zijn ook hier de extra zenders te bekijken, dank voor de moeite!


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • March 23, 2020

Mooi zo!


  • Nieuwkomer
  • April 1, 2020

hallo ik wil even reageren dat mijn film1 het beeld sinds vandaag is stil blijven staan


  • Nieuwkomer
  • April 1, 2020

hallo ik wil even reageren dat mijn film1 het beeld sinds vandaag is stil blijven staan.hij doet het weer.:wink::thumbsup:

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @silvius, welkom! Goed om te lezen dat het uiteindelijk vanzelf is opgelost! Veel kijkplezier :-).