Skip to main content

Beste KPN,

ik begrijp dat Film1 beschikbaar is. Deze zouden op kanalen 245 tot 248 te vinden zouden zijn. 
Ik heb helaas geen beeld op deze kanalen. Moet ik nog iets apart aanzetten? 
 

Mvgr, PvdW71

Hallo @PvdW71 ,

 

Je hoeft niets apart aan te zetten. 

Probeer eens jouw ontvanger te resetten. 


@Noordzee Alles gereset, maar helaas geen resultaat. Toch bedankt voor je reactie. Ben wel benieuwd wat het zou kunnen zijn. 


@PvdW71 misschien een domme vraag van mij. Heb je het over Digitenne of over interactieve tv? 


InteractieveTV en KPN Compleet


Dan een ander idee: Heb jij soms deze zenders verborgen in je zenderlijst? 


Vreemd, bij mij werkt alles wel.


Ha @PvdW71, welkom! Wil je eens kijken of je de zenders verborgen hebt? Dat doe je in het menu van de ontvanger.

Als dat niet zo is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee. 


@Noordzee @Marcia_ 

Gevonden. Ik had de zenders niet in mijn profiel staan. Deze had ik een jaar of 10 geleden aangemaakt. Dit gelijk geannuleerd. Top!!! Bedankt 


Mooi, fijn dat je de oplossing nu gevonden hebt. Veel plezier met de films. 


YAY, bedankt voor de terugkoppeling, @PvdW71 Heel veel kijkplezier :popcorn:


Ik mis al die extra zenders ook. Ik heb de ontvanger al gereset en heb geen verborgen zenders. Wat zou nog meer de oorzaak kunnen zijn?


Beste @KnarF55, hele goede vraag.. Ik heb niet meteen een idee waar het aan kan liggen. Je weet zeker dat je ze niet verborgen hebt? Heb je de ontvanger echt gereset of alleen uit en weer aan gezet? Krijg je geen enkele Film1 zender of bepaalde zenders wel?


Gebruikt @KnarF55 soms een eigen zenderlijst en moeten ze daar nog aan toegevoegd worden?


Beste @KnarF55, hele goede vraag.. Ik heb niet meteen een idee waar het aan kan liggen. Je weet zeker dat je ze niet verborgen hebt? Heb je de ontvanger echt gereset of alleen uit en weer aan gezet? Krijg je geen enkele Film1 zender of bepaalde zenders wel?


Zeker, echt, geen enkele.


Gebruikt @KnarF55 soms een eigen zenderlijst en moeten ze daar nog aan toegevoegd worden?


Nee, geen eigen zenderlijsten gemaakt, Ruud.


Dan ga ik je gegevens intern doorsturen, zodat er naar gekeken kan worden. Ik hou je op de hoogte. 


Inmiddels zijn ook hier de extra zenders te bekijken, dank voor de moeite!


Mooi zo!


hallo ik wil even reageren dat mijn film1 het beeld sinds vandaag is stil blijven staan


hallo ik wil even reageren dat mijn film1 het beeld sinds vandaag is stil blijven staan.hij doet het weer.:wink::thumbsup:

 


Ha @silvius, welkom! Goed om te lezen dat het uiteindelijk vanzelf is opgelost! Veel kijkplezier 🙂.