Skip to main content

Goedendag KPN,

 

Ik ben benieuwd hoe het komt dat ik films, die op RTL7 zijn geweest, niet kan terugkijken?

Elke keer als ik dat wil, geeft de TV gids aan: ‘deze film kan niet worden afgespeeld’.

 

Ik vroeg mij af of dit wellicht door mijn kastje/systeem komt of dat het een andere reden heeft?

 

Mvg,

Hoi @Marc_S , als er een zwart blokje met een groene pijl bij staat kun je terugkijken. Rocky ||| zou je terug kunnen kijken. 

Welke tv-ontvanger heb je?

 

Een reset kan helpen;

Menu-instellingen-systeem-frisse start


Het gaat om alle films die doordeweeks tijdens prime-time te zien zijn (rond 20:00/20:30). Correctie trouwens op mijn voorgaande bericht, er staat ‘Dit programma is helaas niet terug te kijken’.

Mijn tv-ontvanger bedraagt de Arris VIP5202 (denk ik) voor 4K tv. Helaas heeft een reset niks opgeleverd. Dus nogmaals mijn vraag hoe het dan komt dat de films die rond prime-time te zien zijn, niet terug gekeken kunnen worden?

Mvg,

 


Hoi @Marc_S, is dat met elke film? Kun je Rocky ||| van gisteravond wel terugkijken? Hier kan ik het wel terugkijken. Mission Impossible weer niet, de prime time.
 

Terugkijken moet KPN in ieder geval rechten voor hebben, dat ligt niet aan KPN, maar aan bijvoorbeeld RTL7. En dan kan het voorkomen dat je een film niet kunt terugkijken.

Ik ben net als jij, lid van dit forum en klant bij KPN.
 

Als je wil wachten op antwoord van een KPN medewerker, vul dan alvast je forumprofiel in.

Het kan wel een dag of 4 duren voor je antwoord krijgt, het is erg druk.