Skip to main content
Heb met ingang van volgende maand foxsport afgezegd , tot mijn grote verbazing ontvang ik nu echter al geen foxsport meer behalve kanaal 1 , zover als ik weet betaal ik vooruit en zou het dus op prijs stellen als ik weer aangesloten wordt tot de vogende betalingstermijn.
Dat is niet alleen bij u zo, maar bij iedereen zo. Ook bij mensen die niet opgezegd hebben. Het hele forum staat er vol mee...
Ok thnx,had misschien eerst even wat topics moeten lezen.
Alle zenderpakketten worden direct stopgezet als je dat uitzet via MijnKPN of via de decoder. Het resterende bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Je betaalt feitelijk per dag en dus geen dag te veel.

Fox Sports 1 wordt tegenwoordig apart geleverd voor alle klanten in het basispakket op 14.
@Justcause, welkom op het Forum! Ik zie dat Peter je al voorzien heeft van het juiste antwoord. Zodra je een zenderpakket uit je abonnement haalt, is dat per direct. Dat kan niet per een bepaalde datum. Dat betekent ook dat je vanaf het moment van uitzetten er ook niet meer voor betaald en het vooruitbetaalde bedrag gecorrigeerd wordt.



Aanzetten kan altijd weer via MijnKPN of de tv-ontvanger!



Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik jet graag!
Djw , ja heb hem alweer geactiveerd tot eind van de maand😁
Djw , ja heb hem alweer geactiveerd tot eind van de maand😁

Ook dat kan dus niet 😺

Als je hem activeert dan kun je hem pas na 1 maand weer uitzetten

Je neemt een extra pakket altijd voor minimaal 1 maand af.

Dus na 4 september kun je hem weer stopzetten.

Na die eerste maand is hij per dag opzegbaar.
Lekker geregeld lmao , dan hou ik hem een maand extra , noodgedwongen dan.
Je kunt 'm nu per 5 september uitzetten als je 'm op 4 augustus hebt aangezet. Hij gaat dan, ook weer, per direct uit. En heb je 'm v.a. vandaag dus idd een maand.



Wel omgekeerde actie. Juist als de voetbalseizoenen weer beginnen Fox Sports beëindigen. 🙃
I know , vrouwlief klaagt te vaak dus dan maar uit🤔😉
Ik vrees dat ze zal blijven klagen 😄 ook als je geen abo meer op alle Fox Sports zenders hebt.

Want iedereen heeft nu Fox Sports 1 in het basispakket (14). Met ook af en toe wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord, die door FS merendeels naar FS 2 zijn verplaatst.
Dis als ik het goed begrijp ben je zonder informatie foxsport kwijt?
Ja werd meteen na opzegging stopgezet.
Maar ik heb zelf niks stop gezet kreeg alleen een mail dat ze op mijn verzoek foxsport hebben beeindigd
Ja dat hadden meer mensen.
@Dominee, ik begrijp uit je reactie dat je iets soortgelijks hebt gehad? Heb je misschien het voordeel gewijzigd, of iemand uit het gezin toevallig? Het is in ieder geval ook vrij snel weer te corrigeren 😉 Mocht ik hier nog bij kunnen helpen dan ontvang ik graag je gegevens (toevoegen in jouw Forum profiel).
Bware Suzan nee niemand heeft het gedaan dit is kpn zelf geweest...maar geen probleem heb het al opgelost..toch bedankt!!

Reageer