Skip to main content
Beantwoord

Geen Fox Sport na aanzetten pakket

  • January 25, 2020
  • 5 reacties
  • 500 keer bekeken

ik heb vrijdag avond het fox pakket aangezet via de decoder maar totaal geen fox , opnieuw op zaterdag ochtend via mijn kpn maar nog steeds  niks , iemand het zelfde probleem  en/of oplossingen

Beste antwoord door Susan_

Hi @Pabloputa, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je iets aanzet, wat je denk ik ook dit weekend wil zien, en het uiteindelijk niet werkt.. Heb je ook de tv-ontvanger al even opnieuw opgestart om te kijken of dit heeft geholpen? Verder ben ik benieuwd of het inmiddels wél zichtbaar is.

Mocht ik hier nog bij kunnen helpen dan hoor ik het graag. Wil je dan ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 25, 2020

Als het haast heeft, dan zou ik bellen met 0800- 0402. 

Dan kan de telefonische klantenservice het voor jou regelen. 

(Als het geen haast hebt, een moderator komt gemiddeld na 48 uur langs in een topic.)  

 


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 25, 2020

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2020

Hi @Pabloputa, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je iets aanzet, wat je denk ik ook dit weekend wil zien, en het uiteindelijk niet werkt.. Heb je ook de tv-ontvanger al even opnieuw opgestart om te kijken of dit heeft geholpen? Verder ben ik benieuwd of het inmiddels wél zichtbaar is.

Mocht ik hier nog bij kunnen helpen dan hoor ik het graag. Wil je dan ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 1, 2020

@Pabloputa 

Is het inmiddels voor elkaar? 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 3, 2020

@Pabloputa, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik er vanuit gaan dat het zichzelf heeft opgelost?