Skip to main content

Het gebeurt vaker dat wij de televisie willen aanzetten 's morgens en dat er dan geen geluid is. We proberen met de afstandsbediening het geluid harder te zetten maar dat werkt niet. er is geen geluid. Het geluid gaat over de sonos soundbar. Herhaaldelijk opnieuw aanzetten van de tv-ontvanger (tv + box) werkt niet. Ook hebben we 2 dvs adapters, 1 beneden en 1 boven bij de televisie. Ik weet niet wat we hebben gedaan maar ineens was er dus wel geluid. Wat kan hiervan de oorzaak zijn en wat zou hiervoor een oplossing kunnen zijn? Moeten we de tv-ontvanger resetten of opnieuw opstarten? De modem opnieuw opstarten? We zijn leken wat dat betreft en hebben er geen verstand van. Hopelijk kan iemand ons hierbij helpen

Aha klinkt bekend. 
ik heb ook zoiets, met een Samsung tv en Sonos beam 2. Geluid hoor ik heel even daarna valt het weg en staat de volumebalk van mijn sonos op nul. Alsof die daarna switch naar de verkeerde hdmi poort of zoiets. 


Hoi @Theo.B, welkom bij ons op het forum. Als je de tv aanzet en je hebt geen geluid is dat natuurlijk vervelend. Speelt dat ook als je de soundbar niet aangesloten hebt, of alleen als je die wel hebt aangesloten?

In onze kennisbank geven we een aantal tips voor onder andere het gebruik van een soundbar, en andere tips:

Het laatste deel daarvan kan voor jou een verbetering geven denk ik.