Skip to main content

Nog iemand last van geen geluid bij animal planet?

is nu al 2 dagen en kpn kan er niets aan doen, ligt bij animal planet.

nu dus maar wachten??

Er moet toch een manier zijn dat kpn het bij animal planet kan melden  zodat het opgelost kan worden?

zou graag weer met plezier naar animal planet kijken

 

Ik heb hier gewoon geluid op Animal Planet via mijn Arris VIP5202.

Welke TV ontvanger heb jij?


Hier ook geluid op die zender (85) via zowel online (tv.kpn.com en app smartphone) als de ontvanger.

Het is een zender met Dolby geluid. Heb je bv wel geluid op NPO 1 (ook Dolby) ?

Welk merk/type ontvanger heb je momenteel van kpn ?


wij hebben ook al 2dagen geen geluid via XS4ALL bij animal planet !!

Raar dat er niks aan gedaan kan worden


wij hebben ook al 2dagen geen geluid via XS4ALL bij animal planet !!

Raar dat er niks aan gedaan kan worden

Geef jouw TV ontvanger eens een "frisse start".


bedankt voor je reactie Wjb maar helaas heeft het niet gewerkt.


Welk type TV ontvanger heb je?

Loopt het geluid via jouw televisie (merk en type) of rechtstreeks naar een soundbar, versterker of home cinema set (merk en type)?


Hier ook heel raar, beneden geen geluid op Animal planet en boven wel.


Ik heb hier gewoon geluid op Animal Planet via mijn Arris VIP5202.

Welke TV ontvanger heb jij?

Ik heb de arcadyan hmb2260


Een ontvanger gaat het geluid gewoon via de samsung tv, bij de andere ontvanger via een bose soundbar. Bij beide geen geluid. 
en het geen geluid is dus alleen op animal planet. 
beide zijn de arcadyan ontvangers


Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren om hier verder naar te kijken.


Ik neem aan dat jullie het hdmi geluid van de decoders op Dolby hebben staan. Zouden jullie dat eens, als test, op stereo willen zetten (vergeet bewaar en sluit niet) en kijken of er dan geluid is op Animal Planet?

@Karbonkel71@Harry Paulussen@Animale planet

En hebben jullie online (laptop, app smartphone/tablet/smart-tv) wel geluid op de zender?


Goedemorgen wij hebben wel geluid op animatie planet.wij hebben de decoder Arris 4k 5202.en het geluid loopt via homecinema Sony goed.😀👍


Ik heb zojuist onze HMB2260 op de slaapkamer uit zijn diepe slaap gehaald.

Even gekeken of de laatste versie van NMC en html actief is (wat het geval is) en naar Animal Planet geschakeld.

Het geluid doet het, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat het geluid op die HMB2260 wel ingesteld is op stereo omdat de televisie die daar aan de muur hangt alleen maar stereo aankan.


Goedemiddag die van ons staat op dolby en het werkt perfect via homecinema Sony en de instellingen in de decoder Arris 4k 5202.ook op dolby. 😀👍de tv staat ook op dolby een Sony bravia.tv 


Goedemiddag @Karbonkel71 & @Animale planet, ik heb het signaal dat er problemen zijn met het geluid van Animal Planet hier intern doorgegeven voor onderzoek. 


De mensen van de techniek geven zojuist aan dat inmiddels het geluid van Animal Planet (kanaal 85) is hersteld. 


ik heb na 2 dagen nog steeds geen geluid bij Animal Planet.


Helaas, zelfs na ontvanger van stroom en reset van modem nog steeds geen geluid, dus voormij niets opgelost


De mensen van de techniek geven zojuist aan dat inmiddels het geluid van Animal Planet (kanaal 85) is hersteld. 

Wat is er dan hersteld aan het geluid immers bij mij is het geluid niet weg geweest en bij anderen is het blijkbaar nog altijd niet terug.


Ik neem aan dat jullie het hdmi geluid van de decoders op Dolby hebben staan. Zouden jullie dat eens, als test, op stereo willen zetten (vergeet bewaar en sluit niet) en kijken of er dan geluid is op Animal Planet?

@Karbonkel71@Harry Paulussen@Animale planet

En hebben jullie online (laptop, app smartphone/tablet/smart-tv) wel geluid op de zender?

Stonden i.i.g. Na reset op stereo, dus beide instellingen geprobeerd en nog geen geluid

op ipad heb ik wel geluid 


De mensen van de techniek geven zojuist aan dat inmiddels het geluid van Animal Planet (kanaal 85) is hersteld. 

Wat is er dan hersteld aan het geluid immers bij mij is het geluid niet weg geweest en bij anderen is het blijkbaar nog altijd niet terug.

Er ging of zo blijkt gaat iets niet goed in de aanvoer bij een gedeelte van onze klanten. Mij is eerder vertelt dat dit inmiddels opgelost zou zijn. Maar dat is niet het geval zo blijkt. 


Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was. Al 2 dagen met kpn bezig aan de foon, maar weten het ook niet. 


nog steeds geen geluid op Animal Planet zowel in woon- en slaapkamer. heb ook de tv-ontvanger uit- en ingeschakeld. wat nu te doen het lijkt mij een zaak voor KPN.


ook nog de experiabox V10 uit- en ingeschakeld zonder resultaat.


Je volgt dit topic @Arno D'Elfant . Dus weet je de stand van zaken. Je handelingen waren/zijn dus nutteloos helaas.

Via alle andere routes kun je wel met geluid deze zender krijgen. Totdat het via de decoder weer werkt bij de getroffen klanten zijn er genoeg workarounds.