Skip to main content

We hebben sinds een week een nieuwe TV en de eerste week geen problemen gehad met het geluid bij Netflix. Helaas hebben we dat sinds gisteren wel. In het intro-menu is er dan wel geluid, maar zodra je wilt gaan afspelen of een andere serie kiest is het geluid weg.

Ik heb via mijn KPN alle test doorlopen, maar blijf hetzelfde probleem houden. Oh ja we spelen optisch af via een versterker, de geluids-instelling via het menu hebben we ook al aangepast.

Hoi @Wiebie. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen geluid bij het kijken van Netflix. Kijk je Netflix via de tv-ontvanger van KPN of via een andere manier? Zou je de versterker eens willen loskoppelen om te testen of het geluid dan wel uit jouw tv komt? 


Hoi @Wiebie. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen geluid bij het kijken van Netflix. Kijk je Netflix via de tv-ontvanger van KPN of via een andere manier? Zou je de versterker eens willen loskoppelen om te testen of het geluid dan wel uit jouw tv komt? 

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Anders weet je ons te vinden!


Reageer