Skip to main content

Geen geluid bij tv

  • January 18, 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Ls,

 

Wij kijken tv met een Arris vip 2952. Wanneer we deze aan zetten en de tv (Phillips O-led) aanzetten krijgen we geen geluid. Enige mogelijkheid is dan om tv en Arris opnieuw op te starten.

Volledige reset en frisse start hebben we al eens gedaan.

 

Graag een oplossing

 

Groet

 

Bart Brinkman

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 18, 2021

@Bart Brinkman

Prik de HDMI kabel van je ontvanger eens in een andere HDMI ingang van je TV :thinking:

Zit er nog een switch tussen je modem en TV ontvanger ?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Geen switch en ander hdmi ook geprobeerd. Probleem komt ook random voor en niet dus niet iedereen keer


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Bart Brinkman. Wat vreemd dat het niet altijd gebeurd. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend is. Heb je het al met een andere HDMI kabel getest en/of op een andere tv? Op deze manier zien we of het probleem in de ontvanger, verbinding of tv? Laat je ook jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!