plotseling geen geluid bij kpnitv op de laptop
Of mute v.d. speler of mute van de computer ingeschakeld?
Muts niet ingeschakeld. Geluid is enkel bij kpnitv afwezig. Bij bv you tube is geluid wel aanwezig.
Hier toch maar ff npo 1 geprobeerd en die werkt. Ga je wel via de nieuwe link naar itv in de browser? tv.kpn.com moet je tegenwoordig gebruiken.
Het werkt alleen in Edge, Firefox, Safari en Google Chrome (deze laatste ook met Chromecast).
Heb je een Windows of Apple laptop?
Leeg eens cache en cookies.
Hi
Tot nu toe heb ik ook geen problemen gehad met iTV online.. Welke internetbrowser gebruik je precies? En heb je, zoals Peter aangeeft, al je cache en cookies geleegd?
Ik hoor graag of dit geholpen heeft. En anders moeten we even verder kijken. Kan je het dan in ieder geval nog via een andere browser testen (een van de bovenstaande)? En kan je aangeven welk merk laptop je hebt en welk besturingssysteem je gebruikt?
Laptop: HP Pavilion
Cache en browser geleegd. Heeft niet tot verbetering geleid
Gebruik van Edge
Geluid is ruim 1 week ineens weggevallen enkel bij itvKPN. Tot die tijd was geluidweergave prima. Zoals eerder gemeld; alle geluidsweergaves van bv You Tube zijn prima
Ook even in Edge geprobeerd (nu 13:59 sbs6) en het geluid werkt. Er is dus geen probleem i.c.m. Edge. Heb je het al in een andere browser geprobeerd? Firefox, Google Chrome.
Hoe stel ik een andere browser in?
Vaak hebben laptops wel meerdere internetbrowsers. Linksonder op je laptop kan je zoeken op: Internet Explorer of Google Chrome. Als je geen andere browser hebt, dan moet je die even downloaden. Bijvoorbeeld Google Chrome.
Andere browser gaf geen resultaat. Heb uiteindelijk de "link” uit mijn startscherm verwijdert en het gehele "programma” Heb opnieuw itv op de laptop gezet en nu werkt alles compleet met geluid naar behoren.
Dank voor alle suggesties.
Simon
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.