Skip to main content

plotseling geen geluid bij kpnitv op de laptop

Of mute v.d. speler of mute van de computer ingeschakeld?


Muts niet ingeschakeld. Geluid is enkel bij kpnitv afwezig. Bij bv you tube is geluid wel aanwezig.


Hier toch maar ff npo 1 geprobeerd en die werkt. Ga je wel via de nieuwe link naar itv in de browser? tv.kpn.com moet je tegenwoordig gebruiken.

Het werkt alleen in Edge, Firefox, Safari en Google Chrome (deze laatste ook met Chromecast).
Heb je een Windows of Apple laptop?

Leeg eens cache en cookies.


Hi @nomisster, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Tot nu toe heb ik ook geen problemen gehad met iTV online.. Welke internetbrowser gebruik je precies? En heb je, zoals Peter aangeeft, al je cache en cookies geleegd?

Ik hoor graag of dit geholpen heeft. En anders moeten we even verder kijken. Kan je het dan in ieder geval nog via een andere browser testen (een van de bovenstaande)? En kan je aangeven welk merk laptop je hebt en welk besturingssysteem je gebruikt? 


Laptop: HP Pavilion

Cache en browser geleegd. Heeft niet tot verbetering geleid

Gebruik van Edge

 

Geluid is ruim 1 week ineens weggevallen enkel bij itvKPN. Tot die tijd was geluidweergave prima. Zoals eerder gemeld; alle geluidsweergaves van bv You Tube zijn prima

 


Ook even in Edge geprobeerd (nu 13:59 sbs6) en het geluid werkt. Er is dus geen probleem i.c.m. Edge. Heb je het al in een andere browser geprobeerd? Firefox, Google Chrome.


@nomisster het is belangrijk dat we alles even testen. Dus heb je, zoals Peter hierboven aangeeft, ook andere browsers getest?


Hoe stel ik een andere browser in?


Vaak hebben laptops wel meerdere internetbrowsers. Linksonder op je laptop kan je zoeken op: Internet Explorer of Google Chrome. Als je geen andere browser hebt, dan moet je die even downloaden. Bijvoorbeeld Google Chrome.


@nomisster, is het gelukt met een andere internetbrowser?


Andere browser gaf geen resultaat. Heb uiteindelijk de "link” uit mijn startscherm verwijdert en het gehele "programma” Heb opnieuw itv op de laptop gezet en nu werkt alles compleet met geluid naar behoren.

Dank voor alle suggesties.

 

Simon


@nomisster, oh kijk hartstikke fijn! Dus cache legen heeft niet geholpen maar het linkje bij het startscherm/favorieten verwijderen en opnieuw opzoeken wel. Top om te horen en bedankt voor je terugkoppeling! Veel plezier ermee en nog een fijne zondag verder :blush:


Reageer