Skip to main content

Gisteren nieuwe tv geïnstalleerd. Een Panasonic TX-43GXX939. Alles klopte. Televisie kijken met geluid. s’nachts doen wij alle stand-by apparaten van de stroom af. Zo ook tv en tv ontvanger (een Motorola). 

Vanmiddag alles aan, dus ook tv en tv ontvanger. Grote verbazing. Wel beeld géén geluid.

wel geluid bij afspelen dvd via dvd-speler.

wel geluid bij afspelen Netflix via Apple tv

géén geluid bij tv ontvanger.

alles opnieuw aangesloten. Géén geluid

reset tv ontvanger géén geluid.

reset experiabox  géén geluid

en nú géén geluid maar wel irritatie.

had mijn vorige tv geknetter. Bij het geluid,  Koop ik een nieuwe tv (€949) heb ik helemaal géén geluid, maar gisteren wél, echt irritant hoor

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Die Motorola mag sowieso naar het museum. U kunt em hier omwisselen voor de nieuwste ontvanger. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


@Opperdepop

Buiten de goede tip van @Joep1965 voor het omwisselen van jouw ontvanger: 

Heb je al een andere HDMI-kabel geprobeerd tussen jouw TV en jouw ontvanger? 

En staat het volume op de afstandsbediening van de TV-ontvanger niet per ongeluk op minimaal of helemaal uit? 


Beste Noordzee expert,

 

jouw ideeen heb ik allemaal uitgevoerd. Geen succes. Oude “knetter” tv opnieuw aangesloten. Ennnn er is geluid. 

De tip van Joep1965 opgevolgd en via de aangeboden link de “omruiling“ aangevraagd. Dus nu afwachten maar.


Hoi @Opperdepop, fijn dat je weer geluid hebt!
Ik hoop dat de nieuwe ontvanger je straks ook bevalt. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!