Skip to main content

Geen geluid meer op Senneisser RV120 koptelefoon via koptelefoonaansluiting televisie

• 2 januari 2025
  • 6 reacties
  • 33 keer bekeken

ik heb een Sennheiser RS 120 en pak het geluid uit de koptelefoon aansluiting van de televisie, dat werkte prima. Maar sinds de laatste update van Sony Android heb ik geen geluid meer op mijn koptelefoon. kan dat met elkaar te maken hebben?

En hoe kan ik dat weer oplossen?

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8363 reacties
  • 2 januari 2025

Beste ​@tu8inie , misschien de geluidsinstellingen binnen je Sony tv even nalopen en/of tevens de helpdesk van Sony raadplegen op de tv of online of telefonisch.

Succes.

Frans123
Helper
Forum|alt.badge.img+7
  • Helper
  • 209 reacties
  • 2 januari 2025

Verwijder eerst jou koptelefoon van jou sony android TV. 

Verbind jou koptelefoon via bluetooth met jou Sony Android TV. 

En kijken of jou koptelefoon werkt via jou sony Android TV. 

Jou Sony Android TV moet wel bluetooth ondersteunen. 

https://www.sony.nl/electronics/support/speakers-wireless-speakers/ht-an7/articles/00232572

Hier staat de handleiding erbij van Sony. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 januari 2025

Frans, 

Dat gaat niet lukken, want ik heb een  Sennheiser RS 120 en pak het geluid van de TV aansluiting voor een koptelefoon een aansluiting van de televisie met een snoertje.

heb je anser idee?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • 6 januari 2025

Welkom op de community ​@tu8inie, heb je de koptelefoon ook op een ander apparaat geprobeerd? Als die daar ook niet werkt, kan het de koptelefoon zelf zijn. Als het dar wel werkt, dan is het mogelijk een instelling op de Sony tv. Bij instellingen kan je kiezen welke uitgang gebruikt moet worden voor het geluid.

Als KPN staan we hier buiten, dit is iets tussen die 2 apparaten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Jasper, de koptelefoon heb ik uiteraard getest zelf bij Expert aan een andere Sony tv. en daar doet het wel Jij zegt bij instellingen kijken op tv. heb je ook een idee hoe ik dat kan vinden met de Afstandsbediening  van Sony of de Afstandsbediening  van KPN.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8363 reacties
  • 6 januari 2025

Beste ​@tu8inie de AB van Sony gebruiken, naar het menu gaan van de TV en r.boven op het tandwieltje klikken en dan binnen het menu iets over geluid en/of geluidsinstellingen opzoeken en daar waar nodig een instelling aanpassen.

Succes.

Reageer