Skip to main content
Beantwoord

Geen geluid Motorola ontvanger

  • February 10, 2020
  • 9 reacties
  • 340 keer bekeken

heb alles gedaan wat je moest doen, maar helaas, heb nu een toch een nieuwe  ontvanger nodig?

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

 

 

Beste antwoord door Jackie01

Storing is opgelost, kan zelf weer omruiltool gebruiken, bedankt voor de medewerking,

Vraag is opgelost

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 10, 2020

Hoi @Jackie01 
Hoe heb je de ontvanger aangesloten?
Op een externe geluidsbron?
Of heb je geen geluid op je TV?
Zit de HDMI-kabel er goed stevig in?
Probeer het eens met de HDMI-kabel om te draaien?
Of een andere HDMI kabel te gebruiken?

Je zegt dat je alles al gedaan hebt, kun je ook vertellen wat je gedaan hebt?
Anders krijg je dubbele opties aangeboden.

 

 


  • Auteur
  • Topper
  • February 10, 2020

Geen geluid op tv,  heb gereset, tv test, stopcontact, en HDMI, maar nog steeds geen geluid.

Bij aanzetten van de tv had ik geluid maar overzetten naar ander zender niet meer.

En nu ook bij alles.

 

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Jackie01, welkom! Wil je via onze website eens de omruiltool doorlopen? Ik zie dat je nog een vrij oude ontvanger hebt, die je daarmee om kunt ruilen. Dan heb je binnen enkele dagen een nieuwe in huis. Mocht je daarna nog ergens tegenaan lopen, helpen we je natuurlijk graag verder. 


  • Auteur
  • Topper
  • February 10, 2020

Krijg ik nog een reactie om wat te doen, of komt er een nieuwe ontvanger?

Alvast bedankt voor de medewerking


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb net hierboven een reactie geplaatst, @Jackie01 :-).


  • Auteur
  • Topper
  • February 10, 2020

Dank voor het antwoord, ga omruilen


  • Auteur
  • Topper
  • February 10, 2020

Er is storing in de omruiltool, heb gebeld maar zij konden ook niet de omruiling op nemen,

Kan ik de omruiling voor 2 motorola ontvangers nu via jullie regelen?

Hoor graag van jullie


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • February 10, 2020

Storing is opgelost, kan zelf weer omruiltool gebruiken, bedankt voor de medewerking,

Vraag is opgelost


Erwin van KPN
Moderator

Top. Fijn om te lezen.