Skip to main content

Ook bij mij gaf het geluid deze problemen. Gebeld met KPN, “Nee, dit probleem herkennen we niet”…

vreemd, als ik deze bovenstaande info lees.

Ik moest ook resetten e.d., maar dat leverde totaal geen verschil. Geluid op stereo gezet, en inderdaad, probleem lijkt verholpen, maar waarom? Dan moet ik nu dus genoegen nemen met een mindere geluidskwaliteit? Is toch raar voor nieuwe apparatuur?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

 

Hi @Klaverblad8! Het staat bij ons gewoon tussen de bekende bevindingen. Daar laten we ook weten wanneer het wordt opgelost.

Het is niet fraai als er dingen niet goed werken. Maar als er iets is willen we niet doen alsof er niets is. 

Hou voorlopig ook de product updates in de gaten. Daar staat precies met welke update we bepaalde dingen oplossen. 

 


Hoi Bram,

 

dat is mooi, maar ik schreef over de reactie als ik bel. Jullie medewerkers aan de lijn reageren alsof het een niet voorkomend probleem is en laten mij vervolgens allerlei zaken uitvoeren waardoor ik geruime tijd geen tv kon kijken, terwijl het dus wel een bekend probleem is…


@Klaverblad8 ik wil niet zeggen dat iedereen direct problemen heeft met geluid. Wel is het bekend dat dit voor kan komen. En als dat zo is, hebben we daar stappen voor. Eerst de simpele stappen, zoals een reset. Daarna kijken we naar de instellingen. En welke apparatuur je hebt aangesloten. 

Wel wil ik graag voorkomen dat er dubbel werk gedaan wordt. Daar heeft niemand wat aan. Is in jouw geval nu alles goed? Of werkt het geluid nog steeds niet?

Mocht het geluid niet werken, laat dan nog weten of je alleen geluid afspeelt via de tv. Of dat je nog andere audio apparatuur hebt aangesloten. 


Ik luister alleen direct via de tv en heb nu geen problemen meer, vanaf het moment dat ik de geluidsinstelling veranderd heb op stereo. Dit vind ik wel jammer want dat houdt in dat ik voor een mindere instelling heb moeten kiezen.

 


@Klaverblad8 dat snap ik. We zijn aan het werk voor je om dat weer in orde te maken. Hou daarvoor af en toe de product updates in de gaten. 🙂


@Klaverblad8 dat snap ik. We zijn aan het werk voor je om dat weer in orde te maken. Hou daarvoor af en toe de product updates in de gaten. 🙂

Vandaag mijn set DIW7022 ontvangen en het geluid niet onder controle kunnen krijgen. Vraagt telkens om te koppelen met mijn soundbar en zodra ik bevestig geeft zowel de TV als de soundbar geen kik meer.- tijdens het installeren zijn zowel software van de DIW7022 als de AB automatisch bijgewerkt -

Het lijkt er op dat de jongst firmwareupdate het probleem erger heeft gemaakt

KPN helpdesk bevestigde dat er problemen zijn en dat KPN der best doet om het op te lossen. (Ik lees op dit forum dat het geluidsprobleem al maanden geleden gerapporteeerd is en nog steeds niet onder controle is)

Ik heb mijn abonnement laten terugdraaien naar interactive TV en de kastjes gaan retour afzender. Gelukking had ik de VP5202 kastjes nog niet geretourneerd !