Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem als Jordy U.

Geen geluid maar het kastje reageert wel wanneer we op harder zachter drukken. Resets van zowel modem en kastje gedaan, stekkers eruit en erin gedaan en de afstandsbediening opnieuw ingesteld op advies van een dame van de klantenservice. Zij wist het anders ook niet. Niks heeft geholpen en nu?

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

Hi @JanineO, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik wil graag uitzoeken hoe we dit probleem kunnen oplossen. Je geeft aan dat je de tv-ontvanger al eens hebt gereset. Kun je aangeven hoe je dit hebt gedaan? Als je op de link klikt, dan zie je 2 verschillende manieren. Mocht je de stappen onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ nog niet hebben gevolgd, zou je dit dan alsnog kunnen doen? Mocht dat niet helpen, kun je dan vertellen of het geluid via de tv of via bijvoorbeeld een home cinema set loopt. 

Kun je wel het geluid harder/zachter zetten met de afstandsbediening van de tv zelf? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer