Skip to main content
Beantwoord

Geen geluid op Eurosport en VRT net nadat abonnement is ingegaan

• September 9, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Henk Lubbers
Topper
Forum|alt.badge.img

Vandaag is mijn aansluiting geactiveerd, overgestapt van Odido en tot op heden eigenlijk alles prima gegaan. Natuurlijk even door de tv-zenders gezappt en mij viel op dat ik zowel op de VRT als op Eurosport geen geluid bij de uitzending had. Bij de overige TV-zenders lijkt alles wel goed te werken.

Snelheid internet is overigens prima. Ik heb mijn modem bekabeld aangesloten en ook een draad vanaf de TV-Box naar het modem aangebracht.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Henk Lubbers ,

Heb je de ontvanger al opnieuw opgestart? Mogelijk werkt het geluid daarna wel op die zenders. 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Hallo ​@Henk Lubbers ,

Heb je de ontvanger al opnieuw opgestart? Mogelijk werkt het geluid daarna wel op die zenders. 

Henk Lubbers
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 10, 2025

Hallo ​@Henk Lubbers ,

Heb ik inmiddels gedaan en het lijkt te werken. Had hetzelfde probleem ook met Disney Channel. Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Alles werkt prima en het aansluiten was ook een makkie. (Voordeel was wel dat ik al glasvezel had van Odido en het dus een kwestie was van het ene kabeltje uit de ONT te halen en in het kastje van KPN te steken.) Klein puntje waar ik even aan moet wennen is het zappen via de KPN Box. Bij Odido heb ik de box nooit aangesloten en via de App gewerkt. (dan gaat het zappen heel snel). Nu besloten om de box wel aan te sluiten en dat gaat toch wat trager. Ik heb ooit ook de Horizonbox van Ziggo gehad en ben dus wel wat gewend.