Skip to main content

Ik merk al een paar dagen dat ik geen geluid heb op kanaal 122 op alle twee mijn ontvangers.

Weet iemand hoe dat komt?

 

Welke KPN-ontvanger hebt u?


Ik merk al een paar dagen dat ik geen geluid heb op kanaal 122 op alle twee mijn ontvangers.

Weet iemand hoe dat komt?

 

 

En hoe is de KPN tv ontvanger verbonden met de Experiabox of Box12? (wat zit daar allemaal tussen)

 

Overige zenders wel goed beeld en geluid? 


KPN tv ontvanger verbonden met een FRITZ!Box 7590 al ruim een jaar, sinds kort alleen kanaal 122, alle andere perfect geluid.

 


KPN tv ontvanger verbonden met een FRITZ!Box 7590 al ruim een jaar, sinds kort alleen kanaal 122, alle andere perfect geluid.

 

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 


Is dat de enige zender die je gebruikt van het Duitse zenderpakket?

Als je een tv met Android-TV hebt dan kun je de app ARD1 of de app Tagesschau24 uit de Play Store downloaden. In beide zit de zender live en onderwerpen on demand. Gratis.

Een kpn moderator, die hier nog komt, zal (moeten) doorgeven dat het geluid bij die zender niet werkt.

En kan je dit aangeven:

Joop2011 vraagt: 

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 


@PeterG 

Dus als hij de KPN tv+ box (DIW7022) toevallig heeft, dan kan hij hem ook daar op zetten. 


Alle zenders van het duitsland pakket werken alleen kanaal 122 tagesschau 24 niet, sinds kort, daar voor altijd gewerkt.

Vanaf de FRITZ! box loopt een kabel naar de tv ontvangers (4K).


Alle zenders van het duitsland pakket werken alleen kanaal 122 tagesschau 24 niet, sinds kort, daar voor altijd gewerkt.

Vanaf de FRITZ! box loopt een kabel naar de tv ontvangers (4K).

 

Welke 4K tv ontvanger heb je?

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren. 


ARRIS VIP5202


ARRIS VIP5202

Zal er niet echt mee te maken hebben.

Werkt het geluid wel als je op je laptop via http://tv.kpn.com naar dat kanaal gaat?

En via de KPN ITV app op je mobiel of tablet?

Dan heb je i.i.g. een voorlopige workaround. Of met een tv met Android-TV de ARD1 of Tagesschau24 app downloaden.


Nou ik vind het niet zo erg die ene kanaal, de rest werkt.

Ik dacht komt misschien door de laatste update, nu geprobeerd de software opnieuw te installeren, maar blijft hangen en de ontvanger is teruggevallen in beperkte mode, kan nu maar een paar zenders ontvangen, geen verbinding met de server. Zou automatisch weer terug komen.


Na een poosje wachten en de ontvanger uit/aan gezet, na 2 uur alles weer terug. En het geluid van kanaal 122 ook weer terug. Waarschijnlijk een software hik.

 

Bedankt voor jullie info.