Skip to main content

Ik heb een Philips the one tv.

Alleen npi zenders geen geluid ,er zit nu een nieuwe hdmi kabel in ,als ik deze opnieuw er in die en npo 1 staat aan ,dan heb ik geluid op 1 maar bij weg en terug zappen is geluid weer uit .

Tv en kpn kastje zijn gereset ,ook hdmi kabel omgedraaid ,probleem blijft .

Kpn kastje soms kapot ,Rara?

Wat vervelend.

Ik heb een Philips the one tv.

Interessanter van kpn uit is welke ontvanger je hebt.

Je hebt wel geluid op RTL 4 en verder?


Ja op alle zenders behalve 1 ,2 en 3


Dat is lastig zeg. ( heb je wel geluid op de kanalen 191, 192 en 193 ? )

Verder kun je, voor nu, nog uitwijken naar de app KPN TV ( kan je uit de app store halen). En de websitie http://tv.kpn.com .

Dan nu het kastje? Welk kpn kastje is het? Zie voorkant kastje: Arris vip5202, vip2952, Arcadyan hmb2260 of een andere?


Welke tv-ontvanger heb je inderdaad @leoenesther, dan kunnen we verder met hulp bieden. 

Je kunt in ieder geval proberen de tv-ontvanger eens te resetten. Stap 3 van de hulppagina.  


Ik heb een Motorola vip 1853


Ik heb een Motorola vip 1853

Holy moly. Die krijgt al 2 jaar geen updates meer. En stort dus (langzaam) in. Heb je de email om hem om te ruilen nog niet gehad?

Snel omruilen dat museum stuk!!

De nieuwe die je krijgt bij jouw abonnement (Arris VIP2952 v2) is een verademing. Mooier beeld, vlottere bediening en meer mogelijkheden. 

Bel gratis met kpn 0800-0402 .

Of kpn.com/omruilen .

P.s. afstandsbediening houd je. 

Nieuwe ontvanger eenmalig installeren met je itv abonnementsnummer (20000000.......) en de pincode voor je interactieve tv!


Krijg zaterdag de nieuwe ontvangers binnen , wordt vervolgd.


Nieuwe ontvanger geplaatst en alles werkt weer ,en een stuk sneller zo te zien .

Dank .


Fijn dat ie bevalt! 

Ik vond bij de switch van de Motorola VIP1963 (voorloper van de VIP1853) naar de Arris VIP2952 ook het beeld (zelfde tv) veel mooier. Er zit duidelijk ook een betere chip in voor de hdmi uitgang.😃

Ik neem aan dat kpn je de Arris VIP2952 v2 heeft toegestuurd?


Ja dat klopt ,goed beeld en geluid