Skip to main content

Na de laatste update naar 1.97.1 heb ik geen geluid meer wanneer ik live tv kijk op de KPN DIW7022. Wanneer ik het programma een paar seconden terugspoel heb ik wel gewoon geluid. Ook alle apps werken gewoon goed. 
 

heb de fabrieksinstellingen al terug gezet. HDMI kabels als vervangen. Denon reciever er al tussenuit gehaald. Het enige wat werkte was de updates te verwijderen en nu werkt het geluid wel.
 

Komt er binnenkort een update uit waarbij dit probleem verholpen is? Of heeft er iemand een oplossing voor?

Na de laatste update naar 1.97.1 heb ik geen geluid meer wanneer ik live tv kijk op de KPN DIW7022. Wanneer ik het programma een paar seconden terugspoel heb ik wel gewoon geluid. Ook alle apps werken gewoon goed. 
 

heb de fabrieksinstellingen al terug gezet. HDMI kabels als vervangen. Denon reciever er al tussenuit gehaald. Het enige wat werkte was de updates te verwijderen en nu werkt het geluid wel.
 

Komt er binnenkort een update uit waarbij dit probleem verholpen is? Of heeft er iemand een oplossing voor?

Heb trouwens een Philips 43PUS7906/12


Ben er wel achter gekomen als ik de instellingen aanpas naar stereo ik dan wel geluid heb, maar met passthrough en automatisch niet. 


Hoi @Gjanssen .  Fijn dat je een (tussentijdse) oplossing hebt gevonden.  Het is natuurlijk niet hoe het bedacht is en we werken hard om de audio issues op te lossen.

Mag ik vragen hoe jij de box hebt aangesloten? Rechtstreeks op de tv? En ook geluid via de tv? Of zit er nog een apart audiosysteem op aangesloten?

Hier is trouwens een overzicht van de huidige issues:

 


Hoi @Erwin_   Ik had eerst het kastje aangesloten op mijn Denon AVR, maar dat gaf wat problemen en nu gewoon weer alles rechtstreeks op de tv.