Skip to main content

Via de instellingen (instellingen/apparaat/afstandsbediening en accessoires) heb ik een bluetooth hoofdtelefoon gekoppeld. Het koppelingsproces gaat eenvoudig. 

Maar er komt geen geluid uit de hoofdtelefoon en ook niet meer uit de tv. 

Een paar TWS earbuds heeft hetzelfde probleem. Ik heb nog geprobeerd om wat instellingen aan te passen (zoals stereo in plaats van automatisch) maar dat helpt niet.

Is er een manier om toch geluid via een bluetooth hoofdtelefoon te krijgen?  Mijn Philips TV heeft zelf geen bluetooth dus dit kastje had de oplossing mogen zijn 🙄

Hoi @Sander G.. Wat vervelend dat er geen geluid uit de hoofdtelefoon komt na het koppelen. Vreemd dat jouw TWS Earbuds hetzelfde probleem hebben. Ik zou bijna denken dat je de volume nog omhoog moet zetten op jouw ontvanger, heb je dat al gedaan? Wat gebeurd er wanneer je de koptelefoon aansluit op een ander apparaat? Werkt het dan wel?

 

 


Uiteraard beide geprobeerd en lost niets op. Op andere apparaten werken deze devices wel. Kun je dit zelf wel werkend krijgen?


Net even mijn JBL sprint geprobeerd te koppelen, wat op zich lukt. Maar de verbinding wordt om de zoveel tijd verbroken. Ook als de koptelefoon wel verbonden is, is er ook geen geluid. Ik denk dat KPN dit gewoon nooit goed getest heeft.

Kan op de bug list erbij denk ik.... 


Uiteraard beide geprobeerd en lost niets op. Op andere apparaten werken deze devices wel. Kun je dit zelf wel werkend krijgen?

Ik heb dit zojuist zelf getest en het lukt mij ook niet om geluid uit mijn bluetooth hoofdtelefoon te krijgen. Ik zal dit intern doorzetten en hoop dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Bedankt voor het doorgeven!


Update hierover @Sander G. en @Raver099. Dit blijkt een bekende bevinding. Het team is er mee bezig om het op te lossen.


Bluetooth headset/speaker gekoppeld, maar geluid werkt niet bij live tv. Wel bij opnames/Terugkijken en muziek.

antwoord: er wordt aan gewerkt, bekend probleem. 

Heb zelfde probleem. Kan worden opgelost door groene knop in te drukken. Niet fraai natuurlijk. Andere manier: ga naar begin van de uitzending via vergrootglas en dan met de dubbele pijtjestoets naar voren tot je in het life stadium bent.  Helemaal geen fraaie oplossing natuurlijk maar werkt wel. Wacht op update dus.


FF 5 seconden de live uitzending pauzeren zou ook moeten werken met betrekking tot een Bluetooth speaker @kunsthandelaar1 .


Volgens mij is dit de oplossing,

Instellingen, informatie, video mode, gebruik unicast.

Succes ermee, bij mij werkt het!


Dat is een workaround geen oplossing… de oplossing kan alleen KPN brengen met een fix. 

Unicast brengt ook een veel lagere kwaliteit stream met zich mee. Zou ik dus zeker niet voor vast instellen.. 


Geluid maakt voor mij niet uit, wij willen tv kunnen kijken met hoofdtelefoon en anderen daar geen last van hebben!

Wij zijn er blij mee.


Het verschil zit ook in de beeldkwaliteit, maar mogelijk bedoel je dat ook. Uiteraard kan je dit accepteren, ik zou het alleen niet als advies aan iedereen willen geven...


Iedereen kan het proberen en er mee doen wat hij of zij wil!


Al een definitieve oplossing voor dit probleem?

Aangezien dit al maanden bekend is. 


Helaas is er nog geen definitieve oplossing voor dit probleem. In het topic “TV+ Bekende bevindingen” lees je wanneer dit wel het geval is. 


In de huidige update is dit opgelost: