Skip to main content

Goedendag,

Ik heb soortgelijke problemen.  Vijf maanden geleden diende dit probleem zich aan. Van alles  geprobeerd zonder resultaat. Ook heb ik de fabrikant van mij home cinemaset (Harman Kardon) benaderd. Zij hadden er geen verklaring voor. Het advies was om het apparaat op te sturen om te kijken of er en defect was in de versterker. Toevallig moest mijn TV-ontvanger vervangen worden omdat de oude TV-ontvanger geen updates meer zou krijgen. Na installatie van de nieuwe was het probleem als sneeuw voor de zon verdwenen. Vanaf dat moment geen enkel probleem meer gehad. Tot vorige week dinsdag. Weer het zelfde probleem. Dat is wel vreemd te noemen. Zelf weer van alles geprobeerd. Helaas zonder resultaat. Uiteindelijk afgelopen vrijdag KPN gebeld en (weer) het probleem geschetst. Via een medewerker bij de technische afdeling terecht gekomen. Dit persoon heeft mij uitermate goed geholpen.. Waar bij ik wil zeggen dat hij uitermate geduldig was. Met hem alles geprobeerd wat mogelijk was. Ik heb minstens een uur aan de telefoon gezeten waarbij hij iedere keer vertelde wat ik moest doen. Helaas zonder het gewenste resultaat. Besloten werd om mij een nieuwe TV-ontvanger op te sturen waarbij hij vertelde hoe ik deze omwisseling procedureel moest doorlopen. Ook dat heeft hij goed uitgelegd. De nieuwe TV-ontvanger zou al vanaf zaterdag opgehaald kunnen worden. Wat schets mijn verbazing? Op zaterdagochtend had ik weer geluid van al mijn muziekbronnen. Het is niet te geloven. Ondanks dat ik weer geluid had, heb ik toch de nieuwe TV-ontvanger vandaag geïnstalleerd zonder problemen en ik heb nog steeds geluid. Waarom ik weer geen geluid had is voor mij een groot raadsel. Is het softwarematig? Ik zou het werkelijk niet weten. Als er meer mensen hier last van hebben zou een onderzoek van KPN wel op zijn plaats zinj. Ik zou het anders ook niet weten. Voor zover mijn verhaal.

 

Vriendelijke groet,

Chris

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Hoi @Reindje . Vreemd hoe dat gegaan is.

Ik heb er geen verklaring voor. Er is ook geen update voor die tuner geweest dus er is van onze kant eigenlijk niks veranderd. 

Heeft die Harman Kardon ook mogelijkheden voor een firmware upgrade?


had ik weer geluid van al mijn muziekbronnen.

Als je via geen enkele bron meer geluid had dan zit het m.i. toch echt in de HK versterker.