Skip to main content

Sinds gisteravond hebben wij ineens geen geluid meer via onze tv-ontvanger (wij hebben interactieve tv). Het geluid op de tv zelf werkt wel, want als we netflix kijken via de smart-tv-app dan hebben we gewoon geluid. 
Ik heb meerdere vragen op dit forum al doorgelezen en meerdere dingen geprobeerd: modem in meterkast gereset, tv-ontvanger gereset, geluidsinstellingen op tv-ontvanger en de tv zelf gecontroleerd maar alle instellingen lijken goed te staan. Wat kunnen we doen?

Kijk je Netflix via de app in de tv-ontvanger? (dat is niet duidelijk uit je tekst)


@PeterG nee, via de tv. Wij hebben een LG-tv waarop we via smart-tv netflix kunnen kijken.


Okee.

De ontvanger is toch niet nog een oude Motorola?

Doe eens een softwarereset van de tv ontvanger.

Is het mogelijk de hdmi v.d. tv te checken met een ander hdmi apparaat? (Bv. BRD of PS)


Door de software-reset die jij stuurde is het gelukt! Bedankt voor het meedenken.


Hi @William1988, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost door een software reset van de tv-ontvanger. Alles werkt dus weer naar behoren?

Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 


Ik had hetzelfde probleem. Het geluid van de TV zelf deed het wel, zoals bij het afspelen van youtube.

Toen ik de HDMI-kabel uit de tv-ontvanger (de setup box) haalde en terug stopte, deed het geluid het weer. Dit is de eerste keer in de afgelopen ~4 jaar dat dit gebeurde.

 

 


Reageer