Skip to main content

Sinds gisteravond hebben wij ineens geen geluid meer via onze tv-ontvanger (wij hebben interactieve tv). Het geluid op de tv zelf werkt wel, want als we netflix kijken via de smart-tv-app dan hebben we gewoon geluid. 
Ik heb meerdere vragen op dit forum al doorgelezen en meerdere dingen geprobeerd: modem in meterkast gereset, tv-ontvanger gereset, geluidsinstellingen op tv-ontvanger en de tv zelf gecontroleerd maar alle instellingen lijken goed te staan. Wat kunnen we doen?

 

Ik heb nu hetzelfde probleem maar kan het niet oplossen ook niet nadat alle voornoemde stappen zijn opgevolgd dus:

hdmi kabel opnieuw aansluiten 

Geluid middels tv menu instellingen 

software resetten tv ontvanger 

Kpn modem opnieuw opstarten

 

Wij hebben een LG tv en kijken Netflix, disney+, YouTube  middels de apps op de tv en daar doet het geluid wel bij allemaal.

wie o wie kan mij helpen? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

welk modem heb je?Welke ontvanger?Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?En een andere HDMI poort?


Ha Martijn,

dank voor je reactie.

wij hebben een Experia Box v10.

een ander hdmi poort wordt niet herkend. Op de tv heb ik 4 poorten. Zeker via instellingen of zo aanpassen (ga ik nog naar kijken) 


Dan moet je waarschijnlijk een ander kanaal kiezen met de source knop.

Welke ontvanger heb je? en heb je al een keertje een andere kabel geprobeerd? @Sandra108 

Groetjes,

martijn


Hi @martijn197108 ,

Ik heb nu een andere hdmi kabel gebruikt maar nog steeds geen geluin icm digitale tv wel geluid op de tv apps. 

Tv ontvanger arris vip 2952v2

ik heb er twee (woonkamer/Lg en keuken/samsung). Het probleem is gisteravond begonnen op de tv LG icm tv ontvanger. Niets is veranderd ad situatie dus ik doe de tv aan en geen ineens geluid op digi tv. 

in de keuken werkt alles naar behoren maar in de woonkamer niet. 
ik heb de tv ontvangers omgewisseld maar daar werkt de tv ontvanger van de woonkamer wel op de samsung maar andersom niet. Dus de tv ontvanger kan niet kapot zijn. 

ik heb de tv ontvangers weer terug gezet naar oude opzet.


Een andere poort?

Kan je ook even een scart kabel proberen?

@Sandra108