Skip to main content

Sinds een aantal dagen geen geluid bij Netflix. 
Geen wijzigingen geweest en bij andere apps en tv kijken geen problemen. Kabels zitten goed aangesloten 

herstart van de tv naar fabrieksinstellingen en software update gedaan zonder resultaat. Kunnen jullie helpen

Hoi @Liesbeth Kromhout, welkom hier. 

Wat irritant dat je geen geluid hebt bij Netflix. Dat moet op te lossen zijn. 

Ik heb alleen nog niet helemaal duidelijk hoe je Netflix kijkt? Via de tv-ontvanger of de Smart tv zelf? De verdere stappen van Netflix helpcenter al doorlopen? Zorgt dat voor de oplossing?


Smart tv. Alle stappen doorlopen maar nog steeds geen geluid


Smart tv. Alle stappen doorlopen maar nog steeds geen geluid

Dag Liesbeth

Wij dachten even dat je via KPN keek maar als je via de smartfunctie kijkt dan is dat een issue van Netflix naar jou smart tv toe,dus staat even los van KPN.

Staat er geen geluid instelling uit in de instellingen van Netflix?

Dus als je een film kijk klik dan even onder het scherm van de film en kijk naar de geluidsinstellingen.


Je hebt de stappen op Netflix doorlopen? Dat heeft niet geholpen? 

Is er een update beschikbaar voor de tv en/of app?

En ik weet niet of het kan, maar de app verwijderen en opnieuw installeren. 

Anders wil ik je aanraden contact met Netflix of leverancier van de tv te zoeken. 


Hallo,
 

wij hier hetzelfde probleem enig tijd geleden ook gemeld en nwe ontvanger opgestuurd gekregen! Werkte even en nu weer geen geluid alle andere apps werken wel! Bij opstarten resetten ontvanger wel geluid . Een nare en rare situatie als je hiervoor wel betaalt. Kijken via de ontvanger van kpn .