Skip to main content

22 maart 2020, 

De laatste dagen heb ik geen gesproken ondertiteling op KPN zenders 191-192-193. Wat is hier aan te doen?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Er is op dit moment niks Nederlands ondertiteld dus kan het niet testen/checken (ook op Digitenne en Ziggo Kabel).
Ik ga het de komende dagen even in de gaten houden i.i.g. Gister of eergister was het er op NPO 1 i.i.g. wel volgens mij. Als ik met de koptelefoon in de keuken naar het nieuws luister gebruik in 191.


De opname van nieuwsuur zo. 22-3 heeft de GOS (niet dat ik er vrolijk van werd, de inhoud vh programma bedoel ik)

Opname va niet-kpn, maar dat zal niet uitmaken.

 Als ik met de koptelefoon in de keuken naar het nieuws luister gebruik in 191.

Zo doe ik dat ook, ideaal, nu nog een GOS kanaal met uitzondering voor bepaalde talen.

In mijn geval engels en duits.

 


Dag @Visio. Van harte welkom hier. Je topic is me eventjes aan de aandacht ontglipt, sorry. :disappointed_relieved:  Heb je nog steeds geen gesproken ondertiteling op die drie zenders of inmiddels wel weer? En voor welke programma's geldt dat? @PeterG heb jij het ook nog in de gaten gehouden? 


Nou, hier eergisteren nog 191 aangehad. Met voorgelezen ondertiteling. Het werkt dus mijns inziens.


Dank voor jullie reacties.

Inmiddels heb ik weer gesproken ondertiteling.

Bedankt en groetjes van Visio :thinking:


Mooi dat jij ook weer gesproken ondertiteling hebt, @Visio. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan weet je ons te vinden. 


Reageer