Skip to main content

Ik heb sinds ergens vandaag een raar probleem met de gids op mijn HMB2260: programma's van Duitse zenders tussen 2000 en 2200 uur worden niet getoond. (Ik kan dus bijvoorbeeld die Tatort om 2015 uur vanavond op de ARD niet opnemen. 😭) Dit is hetzelfde de komende dagen, ook daar geen gids tussen 2000 en 2200 uur. Gelukkig is er een work-aroud: in de televisie app werkt het wel goed. Maar handig is anders.

Anyway, hebben meer mensen dit probleem?

Aanvulling: je krijgt dan bij deze zenders met het hele knopje dan ook 'Geen informatie beschikbaar'.

 

 


hè. Hoe kan die infobalk bij jouw half transparant zijn???

Die balk is ook hier nogal leeg inderdaad. Maar via de gewone gids staat het allemaal wel. En had je het kunnen programmeren.

 


Hoi @Joris62 . Kan het iets met de weergave te maken hebben? Weet je al meer?


Hoi @Erwin_ . Gisteren werkte het weer zoals het hoort. Dus het lijkt op een tijdelijke hick-up, die na 2, 3 dagen automagisch opgelost is. Dus voor nu is het prima, ik hou het in de gaten.


@PeterG , ik denk dat ik het foto genomen heb net op het moment dat die balk (transparent) weer verdween…

En nee, bij mij stonden dus die programma's tussen 2000 en 2200 niet in de gids. (Ik gebruik die gids wel horizontaal, niet vertikaal. Ik heb niet meer gekeken of dat nog een verschil maakt.) Maar ik heb het wel via de app kunnen programmeren, dus uiteindelijk kwam het wel goed . 😉