Skip to main content

Het volgende: Afgelopen week gebeld met klantenservice omdat de audiouitgang van ons tvkastje 2260 niet(meer) werkt. Uitvoerig getest, nieuwe audiokabel aangeschaft, gereset maar niets hielp. Overduidelijk dus een defect kastje. Medewerkster direct opdracht gedaan om kastje te vervangen die opgestuurd zou worden. Tot onze verbazing komt vandaag een afstandsbediening en een audiokabeltje ?? binnen. maar geen kastje. Vandaag mijn vrouw weer gebeld en medewerker zegt dat de stroom er een uur vanaf moet, en ze na een uur moet terugbellen want dan konden ze aan de software zien of het kastje defect zou zijn, met de mededeling dat er 24/7 gebeld zou kunnen worden( dat is natuurlijk lariekoek want na 20.00 uur is bellen niet mogelijk). Deze meneer loopt de boel te bekluiten en dus moeten we morgen weer bellen en maar afwachten wat voor verhaal er nu weer verteld gaat worden. Heel kwalijk is het ! Terwijl er heel simpel een ontvanger niet correct werkt !

Groet , Rob

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Hey @Rophoto , welkom op het forum! Oei, vervelend om te horen. :confused: Graag help ik jullie hier verder mee. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is!


Hallo Sebastiaan,

Mijn vrouw heeft vanmorgen om 8 uur wederom gebeld en inmiddels heb ik een sms ontvangen dat er morgen bij de plaatselijke Primera het kastje omgeruild kan worden. Dus ik ga ervanuit dat e.e.a. nu gaat goedkomen. De medewerkster van vanmorgen heeft het dus wel opgepakt.

Net mijn profiel bekeken en daar staan mijn contactgegevens volgens mij al in.

Mvg,

Rob


Fijn om te horen @Rophoto. Dan zal het goed moeten komen. Als er nog wat aan de hand is, kun je het hier laten weten!


Fijn dat ik met onze grieven ergens terecht kon/kan.

Mvg,

Rob