Skip to main content

Gisteren bij de KPN aangegeven dat er op mijn factuur 3 tv ontvangers staan en ik heb er maar twee. Dit is door de KPN aangepast. Ik ben nu in het bezit van 1 4k tv ontvanger en 1 normale ontvanger. Het gevolg is nu dat mijn gratis opnamepakket is komen te vervallen omdat ik geen twee gelijke tv ontvangers heb. Voor vijf euro extra per maand kon ik weer gebruik maken van het opname pakket. Nu heb ik er voor gekozen om mijn 4K tv ontvanger terug te sturen, ik laat nu een basis tv ontvanger terugkomen waardoor ik weer gratis gebruik kan maken van mijn opname pakket. Beste KPN is dit niet een beetje het paarse krokodil verhaal. Als je ziet wat voor abbonement hebben inclusief alle extra sport pakketten dan is dit toch wel een rare situatie. 

Hi @Randal, welkom en goed dat je hier aan de bel trekt!

Dit klinkt mij heel raar in de oren: niet eerder gehoord. Voor zover mij bekend is, krijg je het Opnemen pakket ter waarde van €5,- per maand gratis op het moment dat je minimaal 2 iTV ontvangers hebt. Of dit een combinatie is of twee dezelfde, maakt niet uit: als het er maar minimaal 2 zijn. Mag ik jouw klantgegevens zodat ik met je kan meekijken? Wil jij je klantnummer, postcode en huisnummer en geboortedatum invullen in jouw forum profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik mee. Alvast bedankt!


Gegevens zijn aangepast

 


Dank je wel! 

Op 07 maart zijn de volgende wijzigingen doorgevoerd:

  1. ESPN zenderpakket toegevoegd
  2. Extra TV ontvanger verwijderd
  3. Nog een extra TV ontvanger en het gratis Pluspakket verwijderd

Van elke wijziging heb je apart een orderbevestiging ontvangen. Op dit moment heb sta je administratief geregistreerd met 1 TV ontvanger en de optie 4K (die optie 4K kun je pas per 17 mei 2021 stopzetten). Als je nu een TV ontvanger toevoegt aan je pakket, betaal je daar €5,- per maand voor en krijg je automatisch het Opnemen pakket gratis. Want, wat ik eerder aangaf klopt: het Opnemen pakket ter waarde van €5,- per maand is gratis op het moment dat je minimaal 2 iTV ontvangers hebt. Of dit een combinatie is of twee dezelfde, maakt niet uit: als het er maar minimaal 2 zijn.

Wil je alsnog een extra TV ontvanger toevoegen? Dan kun je dat in orde maken via KPN ID, via onze klantenservice of door het aan te geven in dit topic.


Beste Shyrin,

 

Wel grappig dat er van alles verwijderd is en dat ik gisteren te horen krijg dat omdat ik twee verschillende tv ontvangers heb geen opname pakket heb. Ik heb gevraagd om van 3 terug te gaan naar 2 tv ontvangers en nu sta ik geregistreerd met 1 per direct opnamepakket kwijt ben enz. Ik heb nu zelf maar weer een extra TV ontvanger toegevoegd maar dit gaat pas per 18 maart in. Ik sta nu al doodsangsten uit voor alle tv ontvangers en retourdozen die ik ga ontvangen dus ik verzoek je om alleen mij opname pakket activeren want ik heb nu twee TV ontvangers, alleen mijn opname pakket werkt niet.

 

Groet

 

Randal


Nou daar waar ik bang voor was gaat gebeuren. De mails komen al achter elkaar binnen dat mijn apparatuur onderweg is. Het enige wat ik wilde was een administratieve aanpassing van 3 naar 2 tv decoders. Inmiddels geen opname pakket meer. Nieuwe apparatuur is onderweg enz enz.het blijft ook een bagger bedriif


Bagger bedrijf: wat een alleraardigste reactie.

Ik ga er vanuit dat de wijzigingen die gedaan zijn, in overleg met jou gedaan zijn: nu 1 TV ontvanger, dus geen gratis Opnemen pakket meer. Betekent inderdaad ook dat wij verwachten dat je 2 TV ontvangers retour stuurt. We kunnen het niet zo regelen dat je nu alsnog 1 TV ontvanger retour stuurt en we het Opnemen pakket activeren, helaas. Je hebt nu zelf een extra TV ontvanger toegevoegd, dus dat betekent dat er één opgestuurd wordt.

omdat ik twee verschillende tv ontvangers heb geen opname pakket heb. 

De collega waarmee je hierover contact hebt gehad, heb ik feedback gegeven. Deze informatie klopt namelijk niet. De 2e ontvanger en het Opnemen pakket zijn vanaf 18 maart weer actief in jouw abonnement!


Beste Shyrin,

 

Ik ga het nog 1 keer uitleggen stap voor stap wat er is gebeurt:

 

  • Zondag 7 maart bel ik met de KPN om te vragen of ze ESPN compleet kunnen activeren
  • Tevens vraag ik : op mijn factuur staan drie TV ontvangers maar ik heb er maar twee kunnen jullie dit aanpassen.
  • Ik was dus op zondag 7 maart in het bezit van twee 2 ontvangers, 1 beneden en 1 op de slaapkamer. Ik vraag niet om meer tv ontvangers, ik vraag niet om tv te retourneren, nee helemaal niks. 
  • Dan bemerk ik dat mijn opname pakket is verdwenen, dan is het antwoord dat komt omdat je twee verschillende tv ontvangers heb.
  • Ik stel de vraag op het forum waarom ik geen opname pakket meer heb met twee verschillende TV ontvangers.
  • Ik ben nog steeds in het bezit van twee ontvangers. Dus nog steeds recht op het opnamepakket, maar niet geactiveerd.
  • Nu krijg ik mails dat ik extra TV ontvangers ga ontvangen, maar die wil ik niet!!!!!!!!
  • Dus ik heb twee ontvangers hier staan, wil niks retour sturen, wil niks ontvangen, wil alleen een aanpassing op de factuur van 3 naar 2 ontvangers, omdat ik er geen 3 heb!!!!!!!

Hopelijk snappen jullie het nu wel, anders zal ik het de volgende keer met plaatjes doen.


Nou hij is binnen hoor. Ben nu in het bezit van 3 tv decoders geen opname pakket benieuwd wat ik allemaal nog meer binnen ga krijgen


Fijn dat je het nogmaals uitlegt, het antwoord op je uitleg blijft hetzelfde:

Volgens onze gegevens had jij 3 TV ontvangers: je hebt gevraagd om dit aan te passen naar 2 TV ontvangers en waar het mis is gegaan weet ik niet: je staat nu geregistreerd met 1 TV ontvanger en het gratis Opnemen pakket is komen te vervallen. Je hebt nu nog fysiek 2 TV ontvangers, maar administratief staat dat niet bij ons aangemeld: vanaf 18 maart weer wel en dan is het Opnemen pakket ook weer actief. 

Check of je toch niet nog ergens een TV ontvanger hebt liggen, bijvoorbeeld in het installatiepakket en anders is het een kwestie van 1 TV ontvanger retour sturen en dan is alles weer rond.


Dank  voor je uitleg. Ben blij dat ik nu drie tv ontvangers heb. Blijft moeilijk voor KPN om gewoon te zeggen dat het administratief gewoon fout is gegaan. Ik ben niet degene geweest die de aanpassingen heeft gedaan van 3 naar 2 ontvangers en alles wordt gelogd dus heel makkelijk voor jullie om te kijken hoe en wat. Maar mij maakt het niet uit. Ik heb twee tv ontvangers vandaag nummer drie gekregen en voor de rest gaan we het wel zien.Â