Skip to main content
Beantwoord

geen gratis Pluspakketfilms meer

• January 2, 2019
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

ik kan in de pluspaket geen gratis film kijken hoe kandt ,in het begin wel maar nu niet meer

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemorgen @wijndelt. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je geen films uit het Pluspakket kan bekijken. Dit probleem is al bekend bij ons en gemeld bij de oplospartij. Die ermee bezig zijn om het z.s.m. te verhelpen. Er is een tijdelijke oplossing hiervoor. Als je naar [Menu] -> [Instellingen] -> [Beeldscherm & Kwaliteit instellingen] gaat kan je de instelling "Best mogelijke kwaliteit op deze tv-ontvanger" wijzigen naar "SD". Kies daarna voor [Bewaar instellingen] en druk op "OK". Laat je mij weten of dit het probleem heeft verholpen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2019
Goedemorgen @wijndelt. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je geen films uit het Pluspakket kan bekijken. Dit probleem is al bekend bij ons en gemeld bij de oplospartij. Die ermee bezig zijn om het z.s.m. te verhelpen. Er is een tijdelijke oplossing hiervoor. Als je naar [Menu] -> [Instellingen] -> [Beeldscherm & Kwaliteit instellingen] gaat kan je de instelling "Best mogelijke kwaliteit op deze tv-ontvanger" wijzigen naar "SD". Kies daarna voor [Bewaar instellingen] en druk op "OK". Laat je mij weten of dit het probleem heeft verholpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2019
dankje wel dat was het probleem dankje hier voor.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goed om te lezen dat je het weer werkt. Graag gedaan @wijndelt. 😃