Skip to main content
Beantwoord

Geen HD meer na omruil

  • March 16, 2020
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Vandaag KPN decoder omgeruild voor nieuwe die Netflix App ondersteund. Alles werkt, maar heb alleen geen HD kanalen meer en dus ook geen Dolby digital audio. Enig idee wat er aan de hand is? Kan KPN niet bereiken via service nummer.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door DSnijders62

Dank voor je reactie. Ontvanger staat ingesteld op HD standaard. Maar heb het probleem zelf gevonden en met KPN opgelost: de nieuwe ontvanger stond nog geregistreerd op abonnement van de vorige gebruiker. Nadat KPN de ontvanger heeft verwijderd uit vorige abonnement, kon ik deze opnieuw activeren onder mijn eigen abonnement. Boem: HD terug en Dolby digital audio.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • March 17, 2020

Staat de ontvanger wel op HD ingesteld. Dit kunt u vinden onder instellingen en daarna beeldinstellingen. De ontvanger moet op HD Standaard zijn ingesteld.


  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • March 17, 2020

Dank voor je reactie. Ontvanger staat ingesteld op HD standaard. Maar heb het probleem zelf gevonden en met KPN opgelost: de nieuwe ontvanger stond nog geregistreerd op abonnement van de vorige gebruiker. Nadat KPN de ontvanger heeft verwijderd uit vorige abonnement, kon ik deze opnieuw activeren onder mijn eigen abonnement. Boem: HD terug en Dolby digital audio.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 19, 2020

Hi @DSnijders62, bedankt voor jouw berichtje!

Fijn dat het inmiddels, na contact met een collega, voor jou is opgelost! Kan je weer genieten van de HD zenders :blush:

Heb je, nu of in de toekomst, nog vragen dan weet je ons te vinden!