Skip to main content

Ik heb begin augustus gebruik gemaakt van de aanbieding om 3 maanden gratis een zenderpakket te ontvangen. In de mail met de aanbieding stond vermeld dat er een maand voor de afloop van de gratis periode een herinnering gestuurd zou worden. Die herinnering heb ik niet ontvangen. Nu wordt er op mijn rekening voor volgende maand al een bedrag voor het extra zenderpakket berekend. Ik heb contact opgenomen via de chat met een medewerkster, ze vertelde me dat ze eventueel verstuurde mails niet kan inzien en dat het de verantwoordelijkheid is van de klanten om in de gaten te houden wanneer hun gratis periode afloopt. En dat, wanneer ik het pakket op tijd stop zet, het teveel berekende bedrag bij de volgende factuur teruggestort wordt.

Ik ben het wel eens met haar dat de verantwoordelijkheid ook bij de klanten ligt, maar ik vind het niet kloppen dat er geen herinneringsmail gestuurd wordt wanneer er genoemd is dat dat wel zou gebeuren. In ieder geval, mocht iemand ook van deze actie gebruik hebben gemaakt, houd goed je factuur en de datum dat je gratis periode afloopt in de gaten!

Hoi @jajajo, van harte welkom op ons forum!

Jammer om te horen dat het zo gelopen is. Je hoort inderdaad wel een seintje te ontvangen, wanneer de korting op een zenderpakket bijna afloopt. Ik lees dat je contact met de klantenservice hebt gehad maar dit niet zo gladjes verliep. Hoe is het gesprek afgelopen, is het uiteindelijk wel opgelost en gelukt om het pakket uit te zetten? Je kunt je pakket, kortingen en facturen altijd bekijken door in te loggen op MijnKPN. Als ik je kan helpen of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Hoi Alexandra, bedankt voor je bericht. De gratis proefperiode is nog niet verlopen en ik heb begrepen dat wanneer je het opzegt het per direct is. Daar wacht ik dus nog maar even mee en ik houd mijn volgende rekening in de gaten. Als ik het teveel gefactureerde bedrag dan niet terugkrijg trek ik opnieuw aan de bel. :wink:


@jajajo Dat lijkt me een prima plan. Goed dat je het seintje gegeven hebt, en je weet me hier te vinden als ik je ermee kan helpen!


En ja, we blijven nederlanders hè

Dat wel ja, :thumbsup_tone2:. We geven de Belgen wel steeds gelijk (Nederlandermoppen druipen hiervan :stuck_out_tongue_closed_eyes: .)