Skip to main content

Ik heb vorige week mijn verhuizing doorgegeven aan KPN. Op mijn nieuwe adres is nog geen huisaansluiting, het is een nieuwbouw woning *******.

Mijn verhuizing staat gepland op 23 juli. Ik maak me zorgen dat er dan nog geen aansluiting binnen in de woning is. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Pvtrigt 

Openbaar forum.
Beter om je adres gegevens weg te zetten in jou profiel.
Drie puntjes rechts aanklikken en kiezen voor Bewerk.
 


Beste @Pvtrigt,

Dat zal vast goed komen, als de aansluiting er nog niet is dan zou KPN dit echt wel oplossen. 


Deze Webpagina van KPNNetwerkNL geeft meer informatie omtrent de aanleg van Glasvezel in een nieuwbouw woning

https://www.kpnnetwerk.nl/nieuwbouw/


@Pvtrigt Welkom op het forum. 

Ik zie de verhuizing inderdaad staan en ook de afspraak met de monteur. Zoals het nu lijkt loopt alles zoals het zou moeten lopen en kan de monteur aansluiten op 23-07!


Goedemorgen Rutger, Kunt u zien of er al een opdracht is gegeven om de aansluiting vanuit de straat naar binnen te brengen? Want dat is mijn grootste zorg. De rest zal wel goed komen.

Groet,

Pvtrigt


@Pvtrigt Dit kan ik helaas niet inzien, dit wordt namelijk gedaan door KPN NetwerkNL

Het handigst hiervoor is dan ook om even contact op te nemen met hen!


Rutger,

Ik heb je advies opgevolgd en KPN Netwerk gebeld. Daar wordt je niet vrolijk van. Ik zit 44 jaar bij KPN en nu ga ik verhuizen naar een woning waar nog geen aansluitpunt binnen is. Dat moet ik zelf gaan regelen via mijnaansluiting.nl. Dat kost mij €300 ex btw. Dat ga ik dus niet doen. Ik ben zodoende verplicht om over te stappen naar Ziggo want die hebben mijn woning gratis aangesloten.

Slechte service van KPN.

groeten,

pvtrigt


@Pvtrigt Oh, dat is balen zeg! Het aanleggen van een ISRA punt of FTU(glasvezel) kan inderdaad kosten met zich meebrengen. Je zou hierbij een vergelijking kunnen maken met bijvoorbeeld een gasaansluiting waarbij KPN Netwerk dan de "netbeheerder" is. 

Ik vind het uiteraard jammer om te lezen dat je hierdoor voor een andere provider kiest, maar ik kan het mij gezien de kosten goed voorstellen. 


Rutger,

Ik heb je advies opgevolgd en KPN Netwerk gebeld. Daar wordt je niet vrolijk van. Ik zit 44 jaar bij KPN en nu ga ik verhuizen naar een woning waar nog geen aansluitpunt binnen is. Dat moet ik zelf gaan regelen via mijnaansluiting.nl. Dat kost mij €300 ex btw. Dat ga ik dus niet doen. Ik ben zodoende verplicht om over te stappen naar Ziggo want die hebben mijn woning gratis aangesloten.

Slechte service van KPN.

groeten,

pvtrigt

@Pvtrigt Als u hier echt geen gebruik van gaat maken, zou ik die verhuizing bij KPN nog even annuleren, want voor je het weet staat er een monteur aan de deur die je aansluiting komt verzorgen :nerd: