Skip to main content

De gids geeft geen informatie weer, wat je dan ook merkt is dat de WiFi langzaam is of niet werkt. Trek de stekker van modem 10 sec uit en WiFi werkt weer en je hebt dan ook weer info bij gids. Nu heb ik last van WiFi werkt wel allleen geen info bij gids. Dit is nu al vaak gebeurt, wordt een beetje vervelend. Normaal nergens last van.

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 

Welke Experiabox of Box12 (KPN router modem) heeft u?

Hoe zijn deze met elkaar verbonden? 

 

Zie ook hier, misschien iets voor u.

Werkt perfect met WIFI (heb ik in die topic gelezen). 

P.S.  Misschien heeft u deze al. 


Heb tv ontvanger HMB2260 en modem box12

beneden zit hij rechtstreeks en boven via verbinding set.


Heb tv ontvanger HMB2260 en modem box12

beneden zit hij rechtstreeks en boven via verbinding set.

 

Die verbindingsset (waarschijnlijk een DVS) kan het probleem zijn.

Of heb je het probleem ook op de KPN tv decoder Acradyan HMB2260 beneden die met vaste UTP (CAT5E) kabel is verbonden?

 

Zie ook mijn link (boven).

Dat is een geheel nieuwe KPN tv decoder, die ook met WIFI perfect werkt.

Misschien een oplossing?

Want de HBM2260 begint al langzaam een oud beestje te worden.😉


Ja heb ook problemen met die met kabel is verbonden. 
 

zal eens de link bekijken 


Hoi @ReneBeurskens, het klinkt alsof de verbinding even wegvalt waardoor de tv gids de gegevens niet op kon halen en de Wifi ook wegvalt. Niet alleen met de verbinding naar de tv-ontvangers, maar een breder iets.

Op het moment dat dit gebeurt, veranderd er dan ook iets aan de lampjes op het modem? Heb je een koper of glasvezel verbinding?

Als je het modem geen herstart geeft, wat gebeurt er dan? Blijft het dan zo of komt het vanzelf weer terug?


Heb eigenlijk niet naar de lampjes gekeken, we hebben glasvezel.

niet geprobeerd als ik niets doe, altijd modem herstart 


Zou je beide dingen bij de volgende keer dat het gebeurt dan kunnen bekijken @ReneBeurskens? Dat kan ons een beter beeld geven van wat er precies speelt. 

Ook kan het verstandig zijn om telefonisch (0800-0402) contact met ons op te nemen op het moment dat de verbinding is weggevallen. Een collega kan dan direct met jou aan de lijn naar de verbinding kijken. Op dat moment is meer te zien dan wij achteraf kunnen zien.