Skip to main content

2 weken in Turkije geweest. En al die tijd geen internet gehad. heel vervelend. En daarbij ook nog problemen thuis met de tv.  Reden om na te denken.

Goeiemorgen @harrie12 . Kun je wat uitgebreider aangeven wat je precies ervaart met de TV, hoe is de ontvanger aangesloten op het modem en op de TV? wat heb je zelf al ondernomen om het te verhelpen?

 


geluid valt steeds weg. beeld staat regelmatig stil.

erg irritant.

tijd geleden ook last van gehad, heb toen een nieuwe modem gekregen.

ging toen een tijd goed.

maar nu begint het weer.

en ik vond het heel erg vervelend dat ik geen internet had in mijn vakantie.


2 weken in Turkije geweest. En al die tijd geen internet gehad. heel vervelend. En daarbij ook nog problemen thuis met de tv.  Reden om na te denken.

 

Hoezo had je geen internet? Had je wel een speciale bundel genomen dan? Aangezien Turkije niet valt onder de EU regels en je dus niet met je normale bundel uit de voeten kunt...


bedankt voor je informatie.

ik ga wel even verder kijken.


Je kunt altijd bellen met de klantenservice via het gratis nummer 0800-0402.


kom ik ook niet verder mee.

over een maand of 5 loopt mijn mobiele abonnement af. 

ga ik eens verder kijken.

ook voor mijn tv.

 


Hoi @harrie12, welkom op ons forum.  Ik lees dat 't om twee dingen gaat: je had in Turkije geen internet op je telefoon en tv kijken hapert, lees ik. Goed dat je ze aankaart. Laten we ze een voor een bekijken.

Allereerst je mobiel internet in Turkije. Je bent buiten Nederland afhankelijk van de daar aanwezige netwerken. Doordat je nu weer in Nederland bent, is het lastig om aan te wijzen wat de oorzaak was. Je leest in ons KPN mobiel in het buitenland topic veel informatie en tips, zoals het handmatig kiezen van een ander netwerk. Dat laatste helpt in veel gevallen goed. Als je zoiets een volgende keer weer ervaart, neem dan contact op wanneer je in het buitenland bent. Op die manier kunnen we je beter helpen.

Houd er inderdaad rekening mee dat Turkije niet binnen de EU-landen valt, waardoor je daar een speciale bundel nodig hebt.

Daarnaast lees ik dat je beeld en geluid haperen. Ik zie dat @HansaanZet al belangrijke vragen gesteld heeft. Kan je ons meer vertellen over wat je precies ervaart, welke apparatuur je thuis hebt en hoe je alles hebt aangesloten? Alleen op die manier kunnen we je helpen om bij de oplossing te komen, want zonder informatie beginnen we niets. Een extra tip: geef je tv-ontvanger een frisse start. Dat helpt in veel gevallen goed.

Goeiemorgen @harrie12 . Kun je wat uitgebreider aangeven wat je precies ervaart met de TV, hoe is de ontvanger aangesloten op het modem en op de TV? wat heb je zelf al ondernomen om het te verhelpen?

 

 


Ik stap over


Admin: berichten en reacties samengevoegd met bestaand topic


Heb je ook een vraag toevallig? 


Hij doelt op dit Topic @Ik_Hussel 
 

 


Ik stap over

Hallo @harrie12 waarom blijf je niet reageren in je eerder gemaakte topic?

Nog een topic maken is zinloos, verwarrend, je wordt er niet sneller mee geholpen en is tegen de huisregels.