Skip to main content




Bovenstaande zijn de foto's van de oude huis aansluiting.
Fotos zie boven zijn van de oude huisaansluiting.


Laatste foto is de nieuwe aansluiting.
Je kan natuurlijk eindeloos gaan combineren met die draden maar dit lijkt me meer iets voor een monteur.
Goedemorgen @Tony l, Goed dat je een topic hebt gestart. Het lijkt erop dat je wel wat hulp kan gebruiken. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ga ik kijken wanneer we een monteur in kunnen plannen. Kun je aangeven welke momenten en tijdstip het beste uitkomt? Dan probeer ik op één van die momenten een afspraak in te plannen.
Waar komt die rechts onderin los hangende kabel in je laatste foto vandaan ?



Want zo ziet normaal een KPN kabel eruit in een isra punt.
Hoi Marina,

De monteur staat over 1.5 week ingepland.

Dacht dat het simpel was om de bedrading die exact uit het oude huis over te nemen deze weer moest werken.

Jammer dat er altijd weken over heen gaan eer je weer kan internetten en tv kijken.☹️
Hoi Wim,

Dat heb je goed gezien deze grijze kabel met de kleuren rood,wit oranje,wit komen vanuit de stopkontakt?
Maar in het oude huis was deze grijze kabel er niet en was maar één blauwe kabel met de kleuren zwart,wit en 2 keer koper die heb ik zo ook weer aangesloten.

(Wand kontakt doos meegenomen oude huis)
Je kan natuurlijk eindeloos gaan combineren met die draden maar dit lijkt me meer iets voor een monteur.

Ik denk dat je inderdaad dit aan een monteur kunt overlaten @Tony l, als het misgaat (dan hoeft het eens niet jou schuld te zijn) nemen ze wel kosten in rekening. Jij kunt het dan goed aangesloten hebben. Maar dan moet de monteur ook nog naar de wijkkast om daar iets om te zetten. Maar ik zie dat je een dubbele aansluiting hebt. Als de monteur komt dan kun je hem vragen of die er Bonding erop kan zetten. Mits dat dit op jou adres mogelijk is. En dat ziet er dan zo uit:



Bonding aansluiting:


Hoi @Tony l, Wat Dennis aangeeft klopt helemaal. Het is zonde om onnodig extra kosten te maken. Ook als het wel lukt om alles te installeren, kan het zijn dat er aan onze kant nog het één en ander moet gebeuren om het signaal te activeren. Je hebt je gegevens niet ingevuld in je forumprofiel, dus kan dit niet nagaan. Mocht je toch meer duidelijkheid willen hebben, zie ik je gegevens graag tegemoet in je forumprofiel.
@Tony l Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer