Skip to main content

Hoi allemaal,

Sinds 3 dagen hebben we, naast alle andere problemen die we al ruim 7 maanden ervaren, weer wat nieuws. Als je gewoon tv kijkt, dus gewoon live, gaat het beeld ineens een paar minuten haperen en valt ineens het beeld stil en krijg je de melding: "geen ip adres modem"

Kan je de hele rotzooi weer resetten, tv ontvanger omwisselen met die van boven, maar nee niks werkt. Na ruim 30 minuten, wordt het beeld zwart, gaat de tv ontvanger ineens herstarten en werkt het weer.  

Bellen met de klantenservice heeft geen enkele zin want ze mogen je niet meer helpen aan de telefoon, je moet hier je vraag stellen (sowieso te achterlijk voor woorden maargoed) 

Ik word er serieus zo doodziek van. Ik betaal iets van 85 euro per maand en al 7 maanden zitten we met het ene na het andere gezeik.

Meer mensen hier last van de afgelopen dagen en hier een oplossing voor gevonden? 

 

Gebruik jij een "draadloze" verbindingsset?


Goedemiddag @Am86 en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai :(

 

Gebruik jij een "draadloze" verbindingsset?

Hier ben ik in eerste instantie ook benieuwd naar. Mocht je inderdaad gebruik maken van zo'n draadloze verbindingsset, dan zou ik je willen vragen om de tv ontvanger eens direct met kabel aan te sluiten op het modem (mits mogelijk natuurlijk). Op die manier kunnen we snel en eenvoudig wat zaken uitsluiten. We zien je bevindingen in ieder geval graag tegemoet en vanuit daar kijk ik graag verder hoe we dit probleem voor je op kunnen lossen!