Skip to main content

Onlangs verhuisd en na bezoek van monteur bleek er geen ISRA punt in de woning te zijn Volgens monteur is KPN verantwoordelijk voor de aanleg hiervan. Helaas na een uur aan de telefoon en 5 medewerkers verder heeft de 5e medewerker besloten dat de oplossing is om het abonnement te beƫindigen en ergens anders klant te worden. Het vervelende van dit hele verhaal vind ik dat ik 2 weken zelf steeds achter een reactie moet aan gaan. Helpdesk medewerkers die bijdehand doen dat ik dan de vorige bewoner naar aansprakelijk moet stellen, tot 5 keer toe mijn verhaal moet doen en dan alsnog geen oplossing. Schandalig

Ā 

Hallo @Mikevil68Ā KPN is de provider, die kan hier niets mee, je kunt het beste even contact opnemen met kpnnetwerk.nl, die is verantwoordelijk voor de netwerkstructuur.

Zie onderstaande link:

https://www.kpnnetwerk.nl/

Succes.


Dankje wel JanD voor je reactie het gaat mij erom hoe de klantenservice met je omgaat als je klant wilt worden, ze kijken niet naar een oplossing maar leggen de fout bij de klant neer.Ā 

Het zelf beslissen dat ze met order stoppen zonder een echte rede te geven is naar mijn mening schandalig.Ā 


Hoi @Mikevil68, welkom op het forum. Wat ontzettend vervelend dat je je niet goed behandeld voelt door de klantenservice. Zoals @JanDĀ al heeft aangegeven is het aanleggen van een IS/RA de verantwoordelijkheid van KPNnetwerk. Dat neemt niet weg dat de KPN klantenservice medewerkers jouĀ gewoon netjes te woord moeten kunnen staan. Helaas is het bij het ontbreken van een IS/RA niet mogelijk om het abonnement voort te zetten. Kan ik misschien iets anders voor je betekenen?Ā 

Je bent altijd van harte welkom op het Forum.Ā 


Hallo Anna, zeker jammer aangezien ik in mijn vorige huis alles van KPN had en de check op internet in mijn nieuwe huis aangeeft dat ik internet zou kunnen aansluiten, wat dus niet de waarheid is. Waar kan ik een antwoord krijgen wie het ISRA punt wel in de woning kan brengen, wat de kosten daarvan zijn en of we tot een gezamenlijke oplossing kunnen komen waarbij ik enn KPN geholpen zijn.Ā 

Ā 

Groet Michael.Ā 


HalloĀ @Mikevil68,Ā 

Het kan helaas wel eens voorkomen dat onze gegevens nietĀ kloppen. Bijvoorbeeld wanneer voorgaande bewoners het IS/RA hebben laten weghalen. Voor inhoudelijke vragen over aansluitingen in jouw woning kun je terecht bij mijnaansluiting.nl. Op deze website vind je de contact gegevens van de specifieke partijen die verantwoordelijk zijn voor de aansluitingen op jouw adres.Ā 


Reageer