Skip to main content

Heb onbeperkt data, zit in Frankrijk, kpn-online tv kijken lukt niet, van alles geprobeerd, balen, HELPĀ 

Probeer eens een ander mobiel netwerk. Of zet jouw telefoon op 3G/4G/5G. Oftewel : even wat dingen proberen.Ā 


Overigens heb je in Frankrijk geen onbeperkt internet.Ā  Je kan 50GB gebruiken en daarna gaat de snelheid omlaag. Dusdanig laag zodat je eigenlijk niets meer kan doen.


Overigens heb je in Frankrijk geen onbeperkt internet.Ā  Je kan 50MB gebruiken en daarna gaat de snelheid omlaag. Dusdanig laag zodat je eigenlijk niets meer kan doen.

ā€œIetsā€ meerĀ šŸ˜‰:Ā  een maandbundel van 50 GB


O natuurlijk!! Dank Ruud!!


O natuurlijk!! Dank Ruud!!

Je kunt het nog aanpassen naar GB. Aha, al gedaan.Ā šŸ‘šŸ½


Probeer eens een ander mobiel netwerk. Of zet jouw telefoon op 3G/4G/5G. Oftewel : even wat dingen proberen.Ā 

@LiJaĀ 

En? Is het zo gelukt? Of ben je al door je bundel van 50 GB heen?Ā 


Hallo @LiJa, balen natuurlijk dat je geen KPN tv kunt kijken in Frankrijk. Wat gaat er precies mis? As we dat weten kan er gerichte hulp geboden worden.Ā 


Vraagje: kan in op mijn laptop zo KPN tv kijken of moet ik een VPN verbinding hebben?
Lees wat tegenstrijdige berichten zo her/der.

Ā 

Ā 


Oh domā€¦.in Frankrijk als aanvulling op bovenstaande vraag


Probeer eens een ander mobiel netwerk. Of zet jouw telefoon op 3G/4G/5G. Oftewel : even wat dingen proberen.Ā 

@LiJa

En? Is het zo gelukt? Of ben je al door je bundel van 50 GB heen?Ā 

@LiJaĀ 

Al gelukt?Ā 

Ik moet er nog wel even bijzeggen dat jouw tegoed wel hard naar beneden gaat met het kijken van de KPN TV app. Ā 


@Bettona Je kan op de laptop toch gaan naar de website tv.kpn.com ?

Bij mij werkt dat altijd wel in EU-landen tijdens de vakantie. Geen VPN nodig

Ā 

Donald


Ga dat proberen, dank.


Heb onbeperkt data, zit in Frankrijk, kpn-online tv kijken lukt niet, van alles geprobeerd, balen, HELPĀ 

Probeer eens een ander mobiel netwerk. Of zet jouw telefoon op 3G/4G/5G. Oftewel : even wat dingen proberen.Ā 

@LiJa

En? Is het zo gelukt? Of ben je al door je bundel van 50 GB heen?Ā 

@LiJa

Al gelukt?Ā 

Ik moet er nog wel even bijzeggen dat jouw tegoed wel hard naar beneden gaat met het kijken van de KPN TV app. Ā 

Nog HULP nodig @LiJaĀ ?Ā