Skip to main content

Krijg op mijn telefoon  geen ITV meer. Als ik in MijnKPN probeer te koppelen krijg ik opmerking ' u heeft geen kpn internet'??

@Jos230362, leuk dat jij je vraag hier stelt! 

Er waren problemen bekend met het koppelen in MijnKPN; deze problemen zijn vanochtend (22 maart 2021) opgelost. Lukt het nu wel om producten in MijnKPN te koppelen en om weer gebruik te maken van KPN iTV? Ik hoor het graag!


Neen, bij het koppelen krijg ik de melding dat ik niet ben verbonden met KPN


We krijgen hier meerdere meldingen over binnen, dus er is intern navraag over gedaan. Het wachten is op een terugkoppeling, zodra ik die heb kom ik er hier op terug!


Is dit op Android telefoons? Google heeft een paar dagen geleden een foutieve update van de Android System WebView gepusht. Daardoor deden sommige (veel?) apps het niet of niet goed. Inmiddels is er een nieuwe update waarmee de problemen zijn opgelost, dus het kan zinvol zijn om in de Google Play Store te kijken of er nog een update is.


Hallo Henk,

Ik heb inderdaad Andoid en heb update uitgevoerd. Overige apps werken goed

Dank voor reactie


Geldt dat ook weer voor de KPN iTV Online app, @Jos230362?


Helaas


Het koppelen kan ook via onze MijnKPN app, via mobiel internet.

Op het moment dat je ingelogd bent in de MijnKPN app, vindt je de optie ‘Mist u hier een abonnement? Voeg hem toe’. Vervolgens koppel je het abonnement op basis van jouw postcode en huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekening wat bij ons bekend is. Wil je dit eens proberen en laten weten of het gelukt is?


Is het gelukt om dit uit te proberen, @Jos230362? Hoor het graag van je!


Neen, lukt niet. Ik geef het op en haak af


Jammer, @Jos230362! Mocht je er weer kracht voor hebben, dan hoor ik het graag en zie ik ook graag een ingevuld Forum profiel (klantnummer, postcode en huisnummer en het e-mailadres waarop je MijnKPN account geregistreerd is). Op basis daarvan kan ik dan intern navraag doen om te kijken wat er precies misgaat.