Skip to main content

 

Het nieuwe kastje heeft alleen een rode of groene led, het oude kastje gaf aan op welke zender hij staat. 

Het oude kastje kon, als hij uit staat, ook een klok weergeven. 

De wens is nu : kan er optioneel (dus aan of uit) rechts of links onderin, permanent de zender worden getoond (bij reclame valt bijvoorbeeld het rtl4 logo weg)

Kan er dan ook optioneel een klok worden getoond (naast de zender)

In een taakbalk van een computer zit dit ook rechtsonder. 

 

 

Hallo 

Als u op het pijltje naar beneden klikt (rond de OK-toets) komt de zendernaam in beeld, en nog veel meer info, waaronder de klok.


Permanent in beeld lijkt me irritant. Dat vind ik al van het logo bij de zenders. 

Maar ff 1 × op de gele knop drukken en je krijgt bij de voortgangsbalk zendernummer, programma naam. En rechts onder de actuele tijd maar daarvoor heb ik gewoon een klok naast de tv staan.


 

Het nieuwe kastje heeft alleen een rode of groene led, het oude kastje gaf aan op welke zender hij staat. 

Het oude kastje kon, als hij uit staat, ook een klok weergeven. 

De wens is nu : kan er optioneel (dus aan of uit) rechts of links onderin, permanent de zender worden getoond (bij reclame valt bijvoorbeeld het rtl4 logo weg)

Kan er dan ook optioneel een klok worden getoond (naast de zender)

In een taakbalk van een computer zit dit ook rechtsonder. 

 

 

En ja, dat van de gele toets en pijltje omlaag, dat weet ik. Dat verdwijnt trouwens ook weer na een paar seconden en is nogal prominent in beeld.  Klein klokje en de zender rechts onder in, welke je via.het menu ofwel aan of uit naar behoefte kunt zetten lijkt mij ideaal. Met de ouwe arris kast kon je trouwens ook optioneel in standby stand de klok aan of uit zetten. 


Ik zou zeggen dien een feature request in, misschien wordt die op een gegeven moment wel gehonoreerd. Dat kan in het topic feature request.

 


Top, doe ik!

 


Van mij hoeft dit echt niet.

Je weet op welke zender hij staat, veel zenders hebben hun eigen logo.

En voor de klok, gebruik ik de klok die aan de muur hangt, mijn horloge of de telefoon.

 

P.S.

De Arris 5202 heeft ook geen Display. 

De DIW7022 heb ik in de kast gezet, die zie ik dus niet.😊


De laatste STB die nog een klok had is mijn inziens al wat gedateerd ik schat een jaar of 7.8.

De klok komt nooit meer terug denk ik.

Daarnaast zit er ook geen display meer in de STB.

Mvg


@Thijs1963 dat was inderdaad de Arris VIP 2952 in  2016 uitgebracht.

Daarna geen display en dus ook geen klok meer op de KPN tv decoders die daarna verschenen.😉😊

 

En de nieuwste DIW7022 staat bij de meeste mensen of achter de tv of in de kast.