Skip to main content

Sinds ik Film 1 heb aangezet kan ik geen ESPN meer kiezen als korting bij compleet.

Voorheen kon ik dit wel kiezen. Is er iets veranderd?

Ik zou graag ESPN terug willen wat Film 1 kijk ik nauwelijks.

Heb jij een Hussel abonnement?


Hallo @Teremai85 ,

Er is iets teveel aangepast in het menu van de ontvanger voor KPN-Compleet-klanten. Is inmiddels bekend bij KPN. Gaat vast binnenkort weer hersteld worden.

Je kan het pakket nu nog wel via deze link wisselen: 

http://kpn.com/wissel .


Heb jij een Hussel abonnement?

Geen idee volgens mij had ik compleet is nu Hussel geworden denk. Maar ik heb geen melding of iets gehad. Ik heb nu wel zoals iedereen gratis Plus Pakket maar dat is alleen deze maand. Voorheen kon ik altijd kiezen tussen Plus en ESPN en nu krijg ik 5 euro korting. Voorheen kon ik die korting ook bij ESPN kiezen toen het nog Fox Sport was. Niet echt handig als het door het kiezen van een ander pakket (Film 1) gelijk het hele abonnement is veranderd


Ook met Hussel krijg je 5 euro entertainmentkorting op ESPN.

Volgens mij hoef je bij Hussel nooit te kiezen voor welk pakket je die entertainmentkorting wilt. Zolang je een pakket het waarvoor entertainmentkorting van toepassing is zal je die ontvangen.

Controleer wel even of jouw mobiele telefoon aangemeld is voor Hussel via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm.

 


Heb jij een Hussel abonnement?

Geen idee volgens mij had ik compleet is nu Hussel geworden denk. Maar ik heb geen melding of iets gehad. Ik heb nu wel zoals iedereen gratis Plus Pakket maar dat is alleen deze maand. Voorheen kon ik altijd kiezen tussen Plus en ESPN en nu krijg ik 5 euro korting. Voorheen kon ik die korting ook bij ESPN kiezen toen het nog Fox Sport was. Niet echt handig als het door het kiezen van een ander pakket (Film 1) gelijk het hele abonnement is veranderd

@Teremai85  Als je nog geen Hussel hebt, dan is wellicht een overstap naar Hussel interessant voor jou. Even goed vergelijken en kijken wat je wel of niet nodig hebt.

Voor ons hier is het wat goedkoper geworden. met de overstap van Compleet naar Hussel.


Ook met Hussel krijg je 5 euro entertainmentkorting op ESPN.

Volgens mij hoef je bij Hussel nooit te kiezen voor welk pakket je die entertainmentkorting wilt. Zolang je een pakket het waarvoor entertainmentkorting van toepassing is zal je die ontvangen.

Controleer wel even of jouw mobiele telefoon aangemeld is voor Hussel via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm.

 

Klopt was voorheen volgens mij wel zo maar nu dus niet meer. Ik kan op het moment dus niet Film1 annuleren en ESPN kiezen met korting. Ik moet de volledige 12,99 betalen. Dus ik vroeg mij af of dit te maken heeft dat het van Fox naar ESPN is gegaan en dat er dus misschien een ander contract is tussen KPN en ESPN oid.

 


Dus ik vroeg mij af of dit te maken heeft dat het van Fox naar ESPN is gegaan en dat er dus misschien een ander contract is tussen KPN en ESPN oid.

Nee, je hebt recht op 5 euro entertainmentkorting bij ESPN mits je op hetzelfde adres een mobiel abonnement bij KPN hebt en deze aangemeld is voor Hussel.


Ah ik zie het. Raar dat ie dat niet aangeeft zoals hij bij Film 1 de prijs aanpaste -5 euro. Ik denk dat het nu in orde is. Bedankt.


in mijn abonnement het plus abonnement er bij gedaan zou volgens mij nu 12,50 euro korting krijgen.

Dit is nu niet bijgewerkt.

het verziek wil KPN dit aanvullen

Mvg piet


Waarom zou je nu dan €12,50 korting moeten krijgen?


Waarom zou je nu dan €12,50 korting moeten krijgen?

Nu alle aanbiedingen van KPN 

Dus extra korting toch

 


Waarom zou je nu dan €12,50 korting moeten krijgen?

Nu alle aanbiedingen van KPN 

Dus extra korting toch

Je krijgt geen extra korting bij het nemen van het pluspakket.

Als je ook een mobiel abonnement van KPN hebt dan zal het plus pakket zelf gratis zijn.