Skip to main content

Ik heb Netflix factuur via KPN, maar de korting van € 5,00 als hussel entertainment korting staat niet op mijn factuur en is dus ook niet verrekend.  

 

 

Hallo @Albrecht ,

Ik neem aan dat je op de hoogte bent dat je maar éénmaal een korting van 5 euro krijgt op een entertainmentpakket. Heb je bv al korting op ESPN of het pluspakket?, dan krijg je nu niet nog een keer die korting: 

 

Als je nog helemaal geen entertainmentkorting krijgt? : 

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden 


Hallo @Albrecht hoe heb je het Netflix-pakket besteld, via MijnKPN/Producten/Televisie of anderszins?

Indien anderszins krijg je geen entertainment-korting, als het het via MijnKPN doet zie je meteen de prijs rechts in beeld inclusief de korting voordat je op de bestelknop drukt.

 


Ik heb geen ander entertainmentpakket, overzicht vermeld bij Netflix Hussel wel entertainment-korting, kostenoverzicht vermeld geen korting.  Ik heb het aangemeld via MijnKPN/Producten/Internet, daarvan heb ik ook een bevestigingsmail ontvangen entertainment-korting verrekening. Dus ik heb aan alle vereiste gedaan.    


Hallo @Albrecht , ik zie onderstaand als ik voor Netflix wil kiezen:

Netflix inclusief Husselkorting

Dus inclusief husselkorting, zie rechts bovenin bij ‘dit gaat u betalen’.


Een administratieve fout in het systeem. Moet door KPN handmatig aangepast worden. Komt vaker voor lees ik in forums.


Hoi @Albrecht, welkom terug! Ik zie dat je al geholpen bent door mijn collega's. Soms gaat deze korting helaas niet in 1x goed en moet hij nog een zetje krijgen.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!