Skip to main content
Beantwoord

Geen KPN tv app beschikbaar voor Apple TV

• October 2, 2025
  • 57 reacties
  • 7944 keer bekeken

Toon eerste bericht

57 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

Begrijp ik. Van een budget provider is dat te begrijpen maar van een premium provider mag je verwachten dat die juist voorop loopt.

• Helper
  • August 24, 2026

Foto 1 het is dus niet in de App Store te downloaden

Die is wel in de app Store te downloaden. Voor een iPhone. 

Foto 2 ik kan dus niet overal tv kijken 

Dat kan wel. Met een apparaat wat ondersteund wordt. Er staat dat je overal kunt kijken. Niet dat je op alle apparaten kan kijken. Geen dingen lezen die er niet staan.

Foto 3 beperkt zich dus tot mijn telefoon of tablet 

Inderdaad. Je begint het te snappen. Ga zo door 👍

“Dat kan wel. Met een apparaat wat ondersteund wordt. Er staat dat je overal kunt kijken. Niet dat je op alle apparaten kan kijken. Geen dingen lezen die er niet staan.” 

Je kan wel overal kijken, maar niet op alle apparaten. Sorry, maar dan kan je dus niet overal kijken. Zo simpel is het. Hoe dan ook, einde les Nederlands en we zullen geduldig moeten zijn.

• Topper
  • September 15, 2026

Beste KPN hoe lang gaat het nog duren voordat de app op Apple TV beschikbaar is. De huidige tv kastjes werken voor geen meter meer. Ook niet nadat alles is gereset. Dus ook het modem. Het duurt bijna een minuut nadat je van pauze naar play gaat voordat er weer geluid is. App op tv, bijv video land loopt compleet vast, etc. Bovendien, als ik chatgpt vraag om KPN+ voor iPhone om te bouwen is dat behalve dat er rechten bij KPN rusten geen enkel probleem. Onbegrijpelijk dit allemaal, terwijl KPN jarenlang de betrouwbaarste partner was.

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Beste KPN hoe lang gaat het nog duren voordat de app op Apple TV beschikbaar is. De huidige tv kastjes werken voor geen meter meer. Ook niet nadat alles is gereset. Dus ook het modem. Het duurt bijna een minuut nadat je van pauze naar play gaat voordat er weer geluid is. App op tv, bijv video land loopt compleet vast, etc. Bovendien, als ik chatgpt vraag om KPN+ voor iPhone om te bouwen is dat behalve dat er rechten bij KPN rusten geen enkel probleem. Onbegrijpelijk dit allemaal, terwijl KPN jarenlang de betrouwbaarste partner was.

Dat gaat nog wel een paar jaar duren. Eerst moet er nog een Tizen app komen die zelf al een paar jaar in ontwikkeling is. 

Verder werken de tv kastjes bij vrijwel iedereen prima. Anders had KPN niet zoveel klanten. 

• Topper
  • September 15, 2026

Hoe kom je erbij, ik kan zo 10 mensen in mijn omgeving opnoemen waarbij dit niet het geval is. Als het waar is wat je zegt, moet ik toch maar een overstap naar NLziet overwegen.

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Hoe kom je erbij, ik kan zo 10 mensen in mijn omgeving opnoemen waarbij dit niet het geval is. Als het waar is wat je zegt, moet ik toch maar een overstap naar NLziet overwegen.

@Broekh002 KPN had het eerste kwartaal 2.355.000 gebruikers van hun tv dienst. Ten opzichte van dit gigantische aantal is het aantal klachten zeer beperkt. Dus jouw stelling dat de huidige tv kastjes voor geen meter werken is pure onzin anders zou KPN niet meer dan 2 miljoen gebruikers van hun tv dienst hebben gehad. Je zult echt nog flink wat geduld moeten hebben voor een app voor Apple tv. Gelukkig is eerst Tizen aan de beurt. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 15, 2026

Ga er maar vanuit dat het nog héél lang gaat duren, als die er al ooit komt. 

KPN heeft momenteel meer dan genoeg problemen met de ‘oude’ iTV ontvangers, de DIW7022 waarop de apps nog steeds haperen en het ding laten vastlopen, de uiterst trage (voor zover die niet tot stilstand is gekomen) ontwikkeling van de TV+ app voor Tizen en webOS. Daarnaast is het uitrollen van de kpn software op de modems en de Super Wifi’s ook geen eclatant succes.

Natúúrlijk had de TV app voor de Apple TV er al lang kunnen en moeten zijn: de Apple TV bestaat ook al veel langer dan het TV+ gebeuren van kpn. De ontwikkeling van een app hoeft geen jaren te duren maar begrijpelijk is ook dat kpn momenteel op niet nóg meer problemen (of mislukkingen) zit te wachten.