Skip to main content

Hallo,

Iets totaal onbenulligs,maar wou er toch wat over vragen.

Klopt het dat OutTV hun logo niet meer mee uitzendt? Zie namelijk sinds een paar dagen dat er geen OutTV logo meer zichtbaar is. Vroeg me af wat de reden hiervoor is. Groetjes. 

Hallo @Forumnaam45, bedankt voor je vraag: scherp van je! Ik zie inderdaad dat het logo mist: ik heb navraag voor je gedaan. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten! 


Hallo @Forumnaam45, bedankt voor je vraag: scherp van je! Ik zie inderdaad dat het logo mist: ik heb navraag voor je gedaan. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier weten! 

Hoi @Shyrin_ Ok,dank je! Ja,het viel me gewoon op dat het ineens verdwenen is. Geen drama ofzo maar opvallend. :blush:


En ik heb een terugkoppeling: je melding wordt opgepakt, dus hopelijk is er op korte termijn weer een logo zichtbaar! Bedankt voor het melden! :ok_hand_tone4:


En ik heb een terugkoppeling: je melding wordt opgepakt, dus hopelijk is er op korte termijn weer een logo zichtbaar! Bedankt voor het melden! :ok_hand_tone4:

@Shyrin_ Geen dank hoor! 

Ik las er nergens wat over dus ik wilde het inderdaad even hier melden. Jij ook bedankt voor de moeite en het navragen! Top! Groetjes. 


@Shyrin_ hoi, het logo is weer te zien hoor :slight_smile:

Ook weer opgelost. :relaxed:


Nog snel opgelost ook, top! Fijn weekend! :sun_with_face: