Skip to main content
Vraag

Geen mail na wisselen naar 4k abonnement

  • October 10, 2019
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Omdat we gewisseld zijn naar uhd tv abonnement zouden we volgens de Chat medewerker een email krijgen ter bevestiging en met installatie informatie. Nadat er buiten mijn medeweten om een nieuw extra abonnement afgesloten was, heb ik nog steeds geen mail ontvangen. En je kunt ook niemand bereiken bij dit COMMUNICATIE bedrijf..
Dus komt er nog een email of krijgen jullie dat ook niet voor elkaar?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • October 14, 2019
Welkom @Hopsakee, jammer om te lezen dat dit misverstand is ontstaan. Ik zoek uit wat er precies is misgegaan. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • October 22, 2019

Hoi @Hopsakee, ik hoop dat het al is geregeld maar als je nog hulp nodig hebt: laat het me weten!