Skip to main content

Nieuwe (schitterende) tv gekocht ... krijg ik geen nieuwe ontvanger die geschikt is voor 4K. Wat staat op de site:

Extra tv-ontvanger bestellen

Bij Internet en TV, en Internet en TV 4K krijg je 1 tv-ontvanger. Heb je 2 of meer tv's? Voor slechts € 5,-/mnd krijg je er een extra tv-ontvanger bij.

Niet dus! Nieuwe klanten wel maar bestaande trouwe klanten niet!



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Nieuwe (schitterende) tv gekocht ... krijg ik geen nieuwe ontvanger die geschikt is voor 4K. Wat staat op de site:

Extra tv-ontvanger bestellen

Bij Internet en TV, en Internet en TV 4K krijg je 1 tv-ontvanger. Heb je 2 of meer tv's? Voor slechts € 5,-/mnd krijg je er een extra tv-ontvanger bij.

Niet dus! Nieuwe klanten wel maar bestaande trouwe klanten niet!

Heb je al een chat gedaan met de servicedesk. Bij KPN zijn ze nog niet zover dat je hyperlinks naar hun pagina’s kan maken. Maar als je maar alle onzin over bijvoorbeeld er maar 6% van alle vragen wordt opgelost via de servicedesk overslaat (mijn ervaring is 100% anders) kom je op een gegeven moment wel op de chat pagina., 

https://www.kpn.com/service.htm

Volgens mij is dat schip met ontvangers al lang door het Suezkanaal nu. 


Best CorL,

Ik heb zojuist een chat gestart echter daar geven ze me geen millimeter. Geen nieuwe tv ontvanger vanwege wereldwijd probleem met levering. Nieuwe klanten wel.Daar zit je dan als vaste trouwe klant. Wat is dit een bummer zeg.


U weet neem ik aan dat er een wereldwijd tekort is aan computerchips? Dit is oa een gevolg daarvan.


Best CorL,

Ik heb zojuist een chat gestart echter daar geven ze me geen millimeter. Geen nieuwe tv ontvanger vanwege wereldwijd probleem met levering. Nieuwe klanten wel.Daar zit je dan als vaste trouwe klant. Wat is dit een bummer zeg.

En je hebt een maandelijks opzegbaar abonnement en hebt daar gevraagd of dan je enige oplossing Ziggo hiervoor is? :joy:  


Hallo @PiMM ,

Wat ik nu schrijf, komt wellicht wat vreemd over. 
 
Je kunt als bestaande klant alleen telefonisch maximaal één 4K-ontvanger regelen als je een abonnement neemt op het aanvullende 4K-pakket. Je dient daarvoor over te stappen naar KPN-Hussel als je dat nog niet hebt. 
 
Bel dus tussen 8.00 en 20.00 met 0800-0402
 

Via Mijn KPN, de chat of het forum gaat de aanvraag niet lukken. 


Voor de 4k/UHD ontvanger 5202 dien je het HUSSEL abonnement te nemen mét het 4k/UHD-zenderpakket. Dit kan alleen met een lijn die minimaal 100 Mb/s kan leveren. Dat is bij glasvezel natuurlijk geen punt. Het internetabonnement kan en mag daarbij wel 50 down zijn (bij DSL dan tot 30 up; bij glas 30 up).

Alle ontvangers zijn geschikt voor een 4k/UHD televisie. Ook de 2952 en 2260. 

Want……

er is nog nauwelijks aanbod van zenders in 4k/UHD. Er zijn maar 4 zenders ook in 4k/UHD beschikbaar.

Netflix, Amazon Prime en Youtube ook al met 4k/UHD apps in je tv zitten.

ALLE ANDERE AANBOD blijft HD, ook al heb je het 4k/UHD-pakket. Daarin zul je écht geen verschil zien.

Deze zenders zijn momenteel ook in 4k/UHD beschikbaar:

691 Xite 4K DD5.1 (2160p 50; HEVC; 25 Mb/s)
692 Insight 4K (HDR, HLG) DD5.1 (2160p 50; HEVC; 25 Mb/s)
693 LoveNature 4K (HDR, HLG) PCM (ondertiteling via TT 888) (2160p 50; HEVC; 25 Mb/s)
694 ESPN Ultra HD (1080p 50 met HDR, HLG en WCG2020; HEVC met 15,5 Mb/s)

Abonnementen:

Niet geschikt voor 4k/UHD
Alles in één
Internet + TV

Hierbij heb je al 4k/UHD
Internet + TV 4k (met zxv8001)

Aanpasbaar naar 4k/UHD
Hussel


Reageer